odwiedziny sympatii, czyli gość w dom - Bóg wi po co ;-)

1. Data: 2009-03-17 10:19:21

Temat: odwiedziny sympatii, czyli gość w dom - Bóg wi po co ;-)
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do syna/córki na weekend przyjeżdża dziewczyna/chłopak. To pierwsza wizyta.
Co mają a czego nie mają robić rodzice, żeby nie odstraszyć (przynajmniej od
razu)?

Qra
--
Mimbli nigdy nic się nie śniło, spała wtedy, kiedy miała ochotę,
i budziła się wtedy, kiedy było warto.

2. Data: 2009-03-17 10:29:59

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Do syna/córki na weekend przyjeżdża dziewczyna/chłopak. To pierwsza wizyta.
> Co mają a czego nie mają robić rodzice, żeby nie odstraszyć
> (przynajmniej od razu)?

Nie odzywać się, nie zakladać krótkiej kiecki, ogladać pół dnia Plebanię
i ugotować obiad.

LL

3. Data: 2009-03-17 10:37:38

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Lolalny Lemur <s...@o...pl> tak oto plecie:

> Nie odzywać się, nie zakladać krótkiej kiecki, ogladać pół dnia Plebanię i
> ugotować obiad.

Chyba w nocy, skoro w ciągu dnia jest obowiązek "Plebaniany".

Qra, a na stole tańczyć do rosołu?

4. Data: 2009-03-17 10:39:49

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Do syna/córki na weekend przyjeżdża dziewczyna/chłopak. To pierwsza wizyta.
> Co mają a czego nie mają robić rodzice, żeby nie odstraszyć
> (przynajmniej od razu)?

Psami poszczuć. Najlepiej bowiem smakuje owoc zakazany.

Adam

5. Data: 2009-03-17 10:44:35

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> tak oto
plecie:

> Psami poszczuć. Najlepiej bowiem smakuje owoc zakazany.

A nie wystarczy, że śpi na wycieraczce? Trochę bez serca kazać mu wracać
"czysta pindziesiąt" kilometrów piechotą...

Qra

6. Data: 2009-03-17 10:48:16

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> A nie wystarczy, że śpi na wycieraczce? Trochę bez serca kazać mu wracać
> "czysta pindziesiąt" kilometrów piechotą...

Jak będziesz za mientka to się na teściową nie nadasz.
Adam

7. Data: 2009-03-17 10:56:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> tak oto
plecie:

> Jak będziesz za mientka to się na teściową nie nadasz.

I tak wiem, że się nie nadaję.

Qra, twarda sztuka

8. Data: 2009-03-17 11:40:16

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do syna/córki na weekend przyjeżdża dziewczyna/chłopak. To pierwsza
> wizyta.
> Co mają a czego nie mają robić rodzice, żeby nie odstraszyć (przynajmniej
> od razu)?

Rodzice mają pilnować by syn/córka z dziewczyną/chłopakiem nie zrobili
czegoś, czego mają nie robić.

Sylwia

9. Data: 2009-03-17 11:55:46

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Szpilka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Rodzice mają pilnować by syn/córka z dziewczyną/chłopakiem nie zrobili
> czegoś, czego mają nie robić.

Jak?

Qra,

10. Data: 2009-03-17 12:05:12

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Szpilka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Jak?

Oczami.

Sylwia

przemoc ekonomiczna rodzica wobec dziecka
pomysł na instrument muzyczny dla przedszkolaka
[press] jak zdobyć miejsce w przedszkolu
suche włosy - pomocy !
Buty