[press] jak zdobyć miejsce w przedszkolu

1. Data: 2009-03-10 11:38:04

Temat: [press] jak zdobyć miejsce w przedszkolu
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z życzeniami powodzenia dla rodziców i ich dziatek:
http://porysunki.blox.pl/2008/10/cel-uswieca-srodki.
html

Qra, crosspostując i na starsze
--
Kobiety są fajne, ale na krótko i broń Panie Boże przed bachorami... (elsby)

2. Data: 2009-03-10 14:39:46

Temat: Re: [press] jak zdobyć miejsce w przedszkolu
Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Z życzeniami powodzenia dla rodziców i ich dziatek:
> http://porysunki.blox.pl/2008/10/cel-uswieca-srodki.
html

> Qra, crosspostując i na starsze

chyba trzeba bedzie brac przyklad:)
dogma

3. Data: 2009-03-10 21:03:33

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Z życzeniami powodzenia dla rodziców i ich dziatek:
> http://porysunki.blox.pl/2008/10/cel-uswieca-srodki.
html

> Qra, crosspostując i na starsze

Ja to się może z młodszym do prywatnego Michałka załapię, tylko kasa
którą się tam przelewa niestety nie jest współmierna do oczekiwań.
Przedszkola prywatne są refundowane z gmin, oprócz tego zbierają czesne,
dodatkowo mogą wnioskować o dotacje z UE. To jest naprawdę spora kasa.
Jak dla mnie oszczędności typu : "Drodzy państwo brakuje... tu cała
litania", dodatkowo przykład z życia podwieczorek w przedszkolu, czyli
weka z margaryną i zielonym ogórkiem (1 plasterek) i najlepsze zajęcia
dodatkowe są płatne z góry. Dziecko jest chore 4 tyg. i tak zapłacisz.
Tu nawet nie chodzi o miejsce, ale nie wszystkich stać na to cholerne
przedszkole.

--

Paulinka

4. Data: 2009-03-11 07:32:02

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Z życzeniami powodzenia dla rodziców i ich dziatek:
> http://porysunki.blox.pl/2008/10/cel-uswieca-srodki.
html

Do tego fikcyjny rozwod i miejsce sie znajdzie ;/

th (co nie pomyslala biorac slub, ze przez to dziecka do przedszkola
moga nie przyjac)

--
http://nitkowo.bloog.pl/

5. Data: 2009-03-11 09:48:51

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:gp6kn0$cuj$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> dodatkowo przykład z życia podwieczorek w przedszkolu, czyli weka z
> margaryną i zielonym ogórkiem (1 plasterek)

U nas w przedszkolu podobno (bo nas tam wtedy jeszcze nie bylo) tez sie
zdarzaly takie sytuacje. Rodzice sie zebrali, zrobili nieco szumu i sie
poprawilo.

> Tu nawet nie chodzi o miejsce, ale nie wszystkich stać na to cholerne
> przedszkole.

Sa przeciez panstwowe takze. A w przypadku przedszkoli pryw. rzadza prawa
rynku. Jak kogos nie stac, to sorry. Nie kazdy przeciez jezdzi merolem. Choc
fajnie by bylo, c'nie? ;-)
Iwona

6. Data: 2009-03-11 11:11:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Ja to się może z młodszym do prywatnego Michałka załapię, tylko kasa

"Michałek" to nazwa przedszkola, czy imię Twojego starszego syna? Serio
pytam, bo już się zgubiłam.

> którą się tam przelewa niestety nie jest współmierna do oczekiwań.
> Przedszkola prywatne są refundowane z gmin, oprócz tego zbierają czesne,
> dodatkowo mogą wnioskować o dotacje z UE. To jest naprawdę spora kasa.

Moja Maja chodzi do zwykłego, czyt. państwowego, przedszkola na
Biskupinie i jestem bardzo zadowolona z opieki. Ostatnio się okazało
nawet, że w rankingu Gazety Wrocławskiej to przedszkole jest na
pierwszym miejscu.

Największy minus przedszkola to toalety - niestety starego typu i dość
brzydkie. Moje dziecko ostatnio się zbuntowało i nie chce sikać w
przedszkolu. :(

Ewa

PS: jeśli podobny post wyszedł ode mnie 2 razy to sorry, bo wysłałam
wczoraj wieczorem a nie widzę go tu.

7. Data: 2009-03-11 12:44:19

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:
> [...]
>
> U nas w przedszkolu podobno (bo nas tam wtedy jeszcze nie bylo) tez sie
> zdarzaly takie sytuacje. Rodzice sie zebrali, zrobili nieco szumu i sie

Nie chce mi się. Jedzenie w przedszkolu to dodatek do tego co on je w
domu. Tak czy siak gotuję w domu drugi obiad i podwieczorek też.

> Sa przeciez panstwowe takze. A w przypadku przedszkoli pryw. rzadza
> prawa rynku. Jak kogos nie stac, to sorry. Nie kazdy przeciez jezdzi
> merolem. Choc fajnie by bylo, c'nie? ;-)

Nie pisałam o sobie. Jakby mnie na to nie było stać, zapisałabym go do
państwowego przedszkola. Mi chodzi o to, że płacisz za kompleksową
usługę, a dostajesz tego jakieś popłuczyny. O ile organizacyjnie to
przedszkole mi się średnio podoba, o tyle merytorycznie się naprawdę
sprawdza. No i dziecko zadowolone jest, a o to w końcu chodzi.

--

Paulinka

8. Data: 2009-03-11 12:48:19

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> "Michałek" to nazwa przedszkola, czy imię Twojego starszego syna? Serio
> pytam, bo już się zgubiłam.

Imię syna. Zapomniałam wstawić słowa 'przedszkola' pomiędzy prywatnego a
Michałka.

> [...]
> Biskupinie i jestem bardzo zadowolona z opieki. Ostatnio się okazało
> nawet, że w rankingu Gazety Wrocławskiej to przedszkole jest na

U nas chodziło o to, żeby Michałka mogli odbierać moi rodzice i
teściowa, w razie jakiejś nagłej potrzeby i nie musieli przy tym jechać
przez pół miasta.

> Największy minus przedszkola to toalety - niestety starego typu i dość
> brzydkie. Moje dziecko ostatnio się zbuntowało i nie chce sikać w
> przedszkolu. :(

To Michałkowe przedszkole w ogóle pamięta jakieś zamierzchłe czasy. Tż
zresztą tam chodził ;)

--

Paulinka

9. Data: 2009-03-11 13:11:58

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:gp8bqu$6cm$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Nie chce mi się.

No to po co narzekasz? Zreszta: Twoje dziecko, Twoje pieniadze.

> Mi chodzi o to, że płacisz za kompleksową usługę, a dostajesz tego jakieś
> popłuczyny.

Placisz za to, za co sie zgodzilas placic. Masz pewnie umowe, w ktorej
powinno byc wyszczegolnione, za co sie placi, znaczy: jakie zajecia i jaki
rodzaj opieki oraz kogo (np. psycholog, logopeda) sa oferowane w ramach
czesnego.
Iwona

10. Data: 2009-03-11 15:09:04

Od: dorota bugla <o...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Mar 2009 08:32:02 +0100, Theli napisał(a):
> Do tego fikcyjny rozwod i miejsce sie znajdzie ;/

Daj spokój ;/ Ciągle ktoś się dziwi, że nie chcę robić przed przedszkolem
za samotną matkę, na pół etatu w budżetówce (stan prawny).

--
oshin, będziemy próbować z państwowym, ale wielkiej szansy nie widzimy

suche włosy - pomocy !
Buty
Rodzice dzieci w szkole STO
jaki strój?? [pilne]
[Komunijne] Film, zdjęcia i inne atrakcje