Re: [press] jak zdobyć miejsce w przedszkolu

From: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci,pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: [press] jak zdobyć miejsce w przedszkolu
Date: Wed, 11 Mar 2009 13:44:19 +0100

Marchewka pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:gp6kn0$cuj$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>
> U nas w przedszkolu podobno (bo nas tam wtedy jeszcze nie bylo) tez sie
> zdarzaly takie sytuacje. Rodzice sie zebrali, zrobili nieco szumu i sie
> poprawilo.

Nie chce mi się. Jedzenie w przedszkolu to dodatek do tego co on je w
domu. Tak czy siak gotuję w domu drugi obiad i podwieczorek też.

> Sa przeciez panstwowe takze. A w przypadku przedszkoli pryw. rzadza
> prawa rynku. Jak kogos nie stac, to sorry. Nie kazdy przeciez jezdzi
> merolem. Choc fajnie by bylo, c'nie? ;-)

Nie pisałam o sobie. Jakby mnie na to nie było stać, zapisałabym go do
państwowego przedszkola. Mi chodzi o to, że płacisz za kompleksową
usługę, a dostajesz tego jakieś popłuczyny. O ile organizacyjnie to
przedszkole mi się średnio podoba, o tyle merytorycznie się naprawdę
sprawdza. No i dziecko zadowolone jest, a o to w końcu chodzi.

--

Paulinka