Re: [press] jak zdobyć miejsce w przedszkolu

From: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci,pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: [press] jak zdobyć miejsce w przedszkolu
Date: Tue, 10 Mar 2009 22:03:33 +0100

Qrczak pisze:
> Z życzeniami powodzenia dla rodziców i ich dziatek:
> http://porysunki.blox.pl/2008/10/cel-uswieca-srodki.
html

> Qra, crosspostując i na starsze

Ja to się może z młodszym do prywatnego Michałka załapię, tylko kasa
którą się tam przelewa niestety nie jest współmierna do oczekiwań.
Przedszkola prywatne są refundowane z gmin, oprócz tego zbierają czesne,
dodatkowo mogą wnioskować o dotacje z UE. To jest naprawdę spora kasa.
Jak dla mnie oszczędności typu : "Drodzy państwo brakuje... tu cała
litania", dodatkowo przykład z życia podwieczorek w przedszkolu, czyli
weka z margaryną i zielonym ogórkiem (1 plasterek) i najlepsze zajęcia
dodatkowe są płatne z góry. Dziecko jest chore 4 tyg. i tak zapłacisz.
Tu nawet nie chodzi o miejsce, ale nie wszystkich stać na to cholerne
przedszkole.

--

Paulinka