Re: [press] jak zdobyć miejsce w przedszkolu

Data: 2009-03-11 09:48:51
Temat: Re: [press] jak zdobyć miejsce w przedszkolu
Od: "Marchewka" <s...@g...pl>

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:gp6kn0$cuj$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> dodatkowo przykład z życia podwieczorek w przedszkolu, czyli weka z
> margaryną i zielonym ogórkiem (1 plasterek)

U nas w przedszkolu podobno (bo nas tam wtedy jeszcze nie bylo) tez sie
zdarzaly takie sytuacje. Rodzice sie zebrali, zrobili nieco szumu i sie
poprawilo.

> Tu nawet nie chodzi o miejsce, ale nie wszystkich stać na to cholerne
> przedszkole.

Sa przeciez panstwowe takze. A w przypadku przedszkoli pryw. rzadza prawa
rynku. Jak kogos nie stac, to sorry. Nie kazdy przeciez jezdzi merolem. Choc
fajnie by bylo, c'nie? ;-)
Iwona