Buty

1. Data: 2009-03-05 17:05:01

Temat: Buty
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jakiś spisek jest producentów i handlowców?
Oblazłam połowę sporego miasta w poszukiwaniu trzewików dla córki. Amba
zeżarła najpopularniejszy gatunek buta? W końcu od wczesnej wiosny do lata i
potem jesienią, w sumie spokojnie połowę roku się w takim gania.
I dlaczego buciki dla 2 i 3latków są na rzepy, skoro i tak ubierają ich
rodzice, zaś przedszkolaki mają półbuty generalnie wiązane?! Czy oni
(spiskowcy) nigdy dzieci nie mieli i jakiś bachor napluł im do sałatki w
restauracji, że się tak mszczą. :((

Znalazłam: kozaki, płytkie lekkie półbuty/sandały/baleriny oraz niezliczone
wersje białych i różowych adidasów. NIC, dosłownie jednej pary dla
przedszkolaka, jak już się pasujący półbut trafił, to obowiązkowo ze
sznurówkami.

Przyjdzie w necie na centymetr kupować...

EwaSzy

2. Data: 2009-03-06 10:32:51

Temat: Re: Buty
Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dla przedszkolaka, jak już się pasujący półbut trafił, to obowiązkowo ze

A sie wysmiewalas, jak pisalam, ze ciezko jest znalezc buty dla dziecka,
zwlaszcza takie nie na obecny sezon. A moze myle Cie z inna interlokutorka z
"tamtego" watku...
Iwona

3. Data: 2009-03-06 10:36:05

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał
> [...]
| zwlaszcza takie nie na obecny sezon. A moze myle Cie z inna interlokutorka

też mi się to przypomniało ale nie chciałam być złośliwą małpą i wypominać
;)

--
Kasia + Weronika (8-latka - I klasa)
gg 181718

4. Data: 2009-03-06 10:40:39

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> interlokutorka
> |
> też mi się to przypomniało ale nie chciałam być złośliwą małpą i wypominać

Nazywasz mnie "zlosliwa malpa"? ;-)
Iwona

5. Data: 2009-03-06 10:43:02

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <49b00640$1@news.home.net.pl>,
"Harun al Rashid" <a...@o...pl> wrote:

> [...]
> wersje białych i różowych adidasów. NIC, dosłownie jednej pary dla
> przedszkolaka, jak już się pasujący półbut trafił, to obowiązkowo ze

A widziałaś może kapcie inne niż laczki, w rozmiarze 37-38? Dla chłopca,
więc małe damskie odpadają :)

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

6. Data: 2009-03-06 10:45:51

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:jareks-B1A734.11430206032009@gigaeth-gw.news.tp
i.pl...

> A widziałaś może kapcie inne niż laczki, w rozmiarze 37-38? Dla chłopca,
> więc małe damskie odpadają :)

Tenisówki nie mogą być?

Agnieszka

7. Data: 2009-03-06 10:50:08

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał
| Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał
|
| Nazywasz mnie "zlosliwa malpa"? ;-)

a co tam, raz się żyje ;)

8. Data: 2009-03-06 11:09:03

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa wrote:
> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał

> a co tam, raz się żyje ;)

Wy tu wszystkie, to złośliwe małpy jesteście...

Stalker, jak szaleć to szaleć :-)

9. Data: 2009-03-06 11:36:51

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Wy tu wszystkie, to złośliwe małpy jesteście...

Nie, ja jestem wredny lemur.

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

10. Data: 2009-03-06 11:44:47

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur wrote:

> Nie, ja jestem wredny lemur.

Wszak lemur to nic innego jak tylko taka oszukana małpa :-)

Stalker

Rodzice dzieci w szkole STO
jaki strój?? [pilne]
[Komunijne] Film, zdjęcia i inne atrakcje
[REKLAMA] "Dziadek do orzechów i Król Myszy" w Jazgarzewie - 19 lutego o 18-tej
Jak nie nastrzelać dziecku wiochy :-D (flejmogenne?)