Buty

11. Data: 2009-03-06 11:56:38

Temat: Re: Buty
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka

> A sie wysmiewalas, jak pisalam, ze ciezko jest znalezc buty dla dziecka,
> zwlaszcza takie nie na obecny sezon. A moze myle Cie z inna interlokutorka
> z "tamtego" watku...

Ja szukam właśnie takich na sezon, to raz. Dwa, jest to najpopularniejszy,
najbardziej potrzebny dziecku w tym wieku, typ obuwia - więc nie potrafię
pojąć jego totalnego braku. Te rzepy dodatkowo, które imo powinny być
najczęściej stosowane, wyraźnie cieszą sie powodzeniem w mniejszych
rozmiarach. Trzy, odkąd sparzyłam się na zakupionych wcześniej Bartkach,
które po drugim założeniu okazały się być za małe, kupuję rzeci rok z rzędu
but w sezonie i może nie mam aż takiego wyboru, jak kupując 3-4 miesiące
wcześniej, ale zawsze się dawało znaleźć coś do włożenia. Za to mam
gwarancję, że na długość i tęgość jest jak należy.

A co do 'tamtego' wątku - pomiędzy momentem, kiedy dziecko zacznie stawiać
pierwsze kroki a chwilą, gdy te kroki postawi na dworze mija kilka tygodni.
Przynajmniej. Dość, by coś znaleźć.

Ja też coś w końcu znajdę i to w znacznie krótszym czasie. Co nie zmienia,
że z obrzydzaniem patrzę na wysyp letniego obuwia na początku marca, bo to
nie jest dorosła stopa i rozmiar się co kwartał zmienia z zakresie 0-3
numery. Chyba że mam kupic od razu 3 pary, wtedy niemal na pewno utrafię. ;)

EwaSzy

12. Data: 2009-03-06 12:00:30

Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:jareks-B1A734.11430206032009@gigaeth-gw.news.tp
i.pl...

> A widziałaś może kapcie inne niż laczki, w rozmiarze 37-38? Dla chłopca,
> więc małe damskie odpadają :)

Znajomi używają do chłopięcych celów damskich Scholli (takie a la
Birkenstock czy coś - wyprofilowane klapki), przechodzą, bo za chiny nie
wyglądają na damskie (identyczne jak męskie, tylko rozmiar mniejszy). Są też
tańsze odpowiedniki (zwykle od rozmiaru 36) mój 32-rozmiarowiec włąśnei
takich poszukiwał widząc starszego kolegę w 36-kach, ale mniejsze robią
tylko różowate.

:-) M. :-)

13. Data: 2009-03-06 12:14:18

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <goqvep$bof$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
"Agnieszka" <a...@z...pl> wrote:

> Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> napisał w
> wiadomości news:jareks-B1A734.11430206032009@gigaeth-gw.news.tp
i.pl...

> Tenisówki nie mogą być?

W domu to tak średnio... :)

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

14. Data: 2009-03-06 12:15:47

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:jareks-14AEA9.13141806032009@gigaeth-gw.news.tp
i.pl...

> W domu to tak średnio... :)

Aaaaa... bo moje w domu nie chodzą w kapciach, to nie skojarzyłam :-)

Agnieszka

15. Data: 2009-03-06 12:18:20

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <7...@u...etop.pl>,
"eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> wrote:

> [...]
>
> Znajomi używają do chłopięcych celów damskich Scholli (takie a la
> Birkenstock czy coś - wyprofilowane klapki),

No właśnie to nie mogą być klapki, bo młodemu w domu spadają chyba
jeszcze przed założeniem. Próbowaliśmy nawet skarpet z podeszwą, ale
przywiezione z Alp pies mu pomógł rozwalić, a u nas ten rozmiar już
chyba nie występuje :)

16. Data: 2009-03-06 12:21:18

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Spirydowicz"

Będę łazić, to się rozejrzę. Nawet mogę przymierzyć, mój rozmiar. Koszykarz
widzę rośnie. ;)

EwaSzy

17. Data: 2009-03-06 13:22:08

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Wy tu wszystkie, to złośliwe małpy jesteście...

Nosz, jak baba cos takiego palnie, to mozna slozyc na karb jej blond
czuprynki. Ale facet!
Iwona (i Ty, Brutusie... ;-))

18. Data: 2009-03-06 13:28:30

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> A co do 'tamtego' wątku - pomiędzy momentem, kiedy dziecko zacznie stawiać
> pierwsze kroki a chwilą, gdy te kroki postawi na dworze mija kilka
> tygodni. Przynajmniej. Dość, by coś znaleźć.

No, mozna by sie spodziewac, ze cos sie znajdzie. A jednak... Pisalam w
tamtym watku, ze szukalam dla mlodej obuwia ocieplanego (jesiennego w
zasadzie), jak jeszcze sie zima nie rozkrecila. Wszystko na futrze bylo.

> [...]
> że z obrzydzaniem patrzę na wysyp letniego obuwia na początku marca, bo to
> nie jest dorosła stopa i rozmiar się co kwartał zmienia z zakresie 0-3

Mam podobne odczucia, co do zmiennosci sezonow. Snieg sypie (jeszcze zeszly
tydzien, zdaje sie), a tu sandalki na polkach. Masakra.

> Chyba że mam kupic od razu 3 pary, wtedy niemal na pewno utrafię. ;)

Ja na wyprzedazy (wiosenno-letnie w srodku zimy wyprzedawane...) w Smyku
nakupilam od cholery. Rozmiar wieksze, wiec jest nadzieja. ;-)
Iwona

19. Data: 2009-03-06 14:06:56

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:jareks-14AEA9.13141806032009@gigaeth-gw.news.tp
i.pl...

> W domu to tak średnio... :)

Moje starsze mlode (mlodsze czasami tez) biega po domu w Crocs-ach. Ja w
lecie je preferuje.

--
Pozdrawiam!
Marchewka z Młodą Marchewką (24/12/03) & Małym Marchewkiem (20/03/07)

20. Data: 2009-03-06 14:53:05

Od: "onet" <d...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

moj chlopiec ma 4l, i ja mam problem z kupnem butow. Wyzwaniem byly kapcie
do przedszkola.
Teraz znalazlam niezle rozwiazanie - wysylam po buty duzego chlopca z malym
i mam problem z glowy :)

Chyba pamietem ze ty mieszkanka 3 city jestes. Jesli tak to polecam uwadze
AKPOL i sklepy BARTEK

J&J&J(4l.)&J(19.01.09)

Rodzice dzieci w szkole STO
jaki strój?? [pilne]
[Komunijne] Film, zdjęcia i inne atrakcje
[REKLAMA] "Dziadek do orzechów i Król Myszy" w Jazgarzewie - 19 lutego o 18-tej
Jak nie nastrzelać dziecku wiochy :-D (flejmogenne?)