pomysł na instrument muzyczny dla przedszkolaka

1. Data: 2009-03-10 22:28:48

Temat: pomysł na instrument muzyczny dla przedszkolaka
Od: "MonWoj" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wesprzyjcie drodzy Grupowicze bezpomysłową matkę swoimi pomysłami. Córka ma
wykonać, przy współudziale rodziców oczywiście - instrument muzyczny, który
dziecko będzie mogło wykorzystać na imprezach przedszkolnych. Instrument ma
być wykonany z odpadów, butelki, kapselki, puszki, kartoniki itp. Przy czym
butelka wypełniona np.grochem odpada - bo to za prosty instrument i prawie
każdy przedszkolak przyniósłby takie ustrojstwo.

Z góry dziękuję za pomysły.
matka Monika i jej córki

2. Data: 2009-03-11 09:45:03

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MonWoj" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> być wykonany z odpadów, butelki, kapselki, puszki, kartoniki itp.

Deseczka, gwozdziki i kapsle, jeden nad drugim, zeby sie o siebie obijaly,
wydajac dzwiek.
Takie najprostsze cos, co mi do glowy od razu przyszlo.
Iwona

3. Data: 2009-03-11 17:37:34

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Mar 2009 23:28:48 +0100, MonWoj napisał(a):

> [...]
> wykonać, przy współudziale rodziców oczywiście - instrument muzyczny, który
> dziecko będzie mogło wykorzystać na imprezach przedszkolnych.
http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-zrobic-multanki-
ze-starych-flamastrow-fletnia
A Tolka Banana oglądałaś- butelki napełnione wodą, każda będzie miała inny
dźwięk
na pudełko po jugurcie naciągnąć gumki, będziue instrument szarpany

--
waruga

4. Data: 2009-03-16 21:11:42

Od: "Piotr Majkowski" <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MonWoj" <m...@i...pl> napisała w wiadomości

> [...]
> butelka wypełniona np.grochem odpada - bo to za prosty instrument i prawie
> każdy przedszkolak przyniósłby takie ustrojstwo.

Można grać na grzebieniu lub na pile.
Ja nie umiem, ale inni:
http://deser.pl/deser/1,83453,5256138,Zagral_na_pile
_tak__ze_jurorom_pospadaly_kapcie.html
:)
_ Piotr Majkowski
}<_(> See you in heaven one day.
http://www.msk-system.pl/majkowscy

[press] jak zdobyć miejsce w przedszkolu
suche włosy - pomocy !
Buty
Rodzice dzieci w szkole STO
jaki strój?? [pilne]