buty - reaktywacja

21. Data: 2009-03-27 19:15:51

Temat: Re: buty - reaktywacja
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> A my z dziecięciem, bo o butach dla nich mówimy, takie:

E, to ja już temat zmieniłam. ;)

> Mężczyźni też muszą w czymś chodzić.

No jasne! Nie pomyślałam o tym. ;)

Ewa

22. Data: 2009-03-27 19:18:19

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

waruga pisze:
> [...]
eva

> Za to jakie wygodne :)

Takie mi się podobają u innych, jakoś nie wyobrażam się w nich sama.
Jakieś takie bardzo oszczędne i trudno mi uwierzyć, że dobrze trzymają
nogę. :) Nosiłam podobne sportowe trochę bardziej zabudowane.

Ewa

23. Data: 2009-03-31 19:00:44

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Hie hie, mnie akurat się te sandałki spodobały:
>
> http://www.martensy.pl/pokaz.php?but=1296

Widziałam je dziś na żywo - totalna porażka.
Jednak nie zdecyduję się chyba nigdy na zakup butów przez internet. ;)

Ewa

24. Data: 2009-05-07 08:48:55

Od: "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> my kupujemy w CCC ,deichman i smyk ,jesli nas przycisnie(tzn. nie ma innej
> mozliwosci) to bartek,antylopa ?i mrugala ,chyba.
> zadne buty z ww sie nigdy nie rozlecialy,nie bylo zadnych reklamacji
> ,niektore modele mniej uzytkowane ida dalej w świat.

My podobnie: CCC, Deichmann i Smyk. Czasami gdzieś w domach towarowych na
stoiskach z obuwiem coś wypatrzę, ale rzadko. A zimowe kupuję od kilku lat
tutaj:
http://www.buciki-dzieciece.pl/index.php

Wybór czasami niewielki, ale można u tego samego sprzedawcy kupić buty na
Allegro:
http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=1061774

Sam sprzedający jest ok - jak do tej pory nie miałam zastrzeżeń. Sympatyczny
człowiek, chętnie i konkretnie odpowiadający na pytania. Ma swój sklep w
Kętach k. Bielska-Białej.

Pozdrawiam,
Vicky S.

25. Data: 2009-05-07 08:56:01

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> napisał w
wiadomości news:gtu79m$vvu$1@news.onet.pl...
> [...]
> http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=1061774
>
> Sam sprzedający jest ok - jak do tej pory nie miałam zastrzeżeń.

12 negow + 22 neutrale - ja bym go unikala.
Iwona

26. Data: 2009-05-07 10:34:47

Od: "MAAagda" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:gtu7la$f7o$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> napisał w
> wiadomości news:gtu79m$vvu$1@news.onet.pl...

> 12 negow + 22 neutrale - ja bym go unikala.
> Iwona

Osobiscie sie z Toba nie zgodze
taka ilosc nie jest odstraszajaca przy blisko 15 tys sprzedanych przedmiotow
a zytkownik dziala na Allegro od ponad 5 lat

pozdraiwam MAAagda

27. Data: 2009-05-07 10:40:01

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MAAagda" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Osobiscie sie z Toba nie zgodze
> taka ilosc nie jest odstraszajaca przy blisko 15 tys sprzedanych
> przedmiotow a zytkownik dziala na Allegro od ponad 5 lat

Widzialam wszystkie liczby. Osobiscie bym unikala. Jesli nawet kilka osob
pisze, ze sie buty rozwalily po niedlugim czasie, to cos jest jednak
nie-halo. Ale to moje zdanie, z ktorym, naturalnie, mozesz sie nie zgadzac.
:-)
Iwona

28. Data: 2009-05-07 11:00:57

Od: "MAAagda" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:gtudoa$bqv$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> pisze, ze sie buty rozwalily po niedlugim czasie, to cos jest jednak
> nie-halo. Ale to moje zdanie, z ktorym, naturalnie, mozesz sie nie

Napisalam tylko ze sprzedawcy nie ma sie co obawiac
Jesli chodzi o jakosc bucikow to nie ma co wymagac ze buty za 30 zl beda
cale skorzane i solidnie wykonane
Widzialam wielu rodzicow kupujacych dzieciom buciki (dokladnie w
poniedzialek sandalki) na ryneczku za 15 i 20 zl
Tutaj (czyt: u tego sprzedawcy) tez tacy sie pojawiaja ktorych nie stac na
sandalki za 150 pln a do najblizeszego sklepu obuwniczego maja 60 km

pozdrawiam MAAagda

29. Data: 2009-05-07 12:02:15

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli chodzi o jakosc bucikow to nie ma co wymagac ze buty za 30 zl beda
> cale skorzane i solidnie wykonane

Mozna wymagac. O ile sa to buty kupione okazyjnie (vide: ponizej).

> Widzialam wielu rodzicow kupujacych dzieciom buciki (dokladnie w
> poniedzialek sandalki) na ryneczku za 15 i 20 zl

Wiem, ze nie kazdego stac. Jednak IMO warto dazyc do tego, by poszukac
lepiej wykonane buciki, dokladajac do tego 20 zl. Takie, kupione za 15 czy
20 zl, to z cala pewnoscia sie rozawala "za chwile", wiec bedzie trzeba
kupic kolejne. Zadna oszczednosc, choc komus, kto nie dysponuje funduszami,
trudno to sobie moze wyobrazic.

> Tutaj (czyt: u tego sprzedawcy) tez tacy sie pojawiaja ktorych nie stac na
> sandalki za 150 pln a do najblizeszego sklepu obuwniczego maja 60 km

Do kupujacych nic nie mam. Jasne, ze nie kazdego stac na drozsze buty.
Jednak mozna trafic na promocje czy wyprzedaze. Juz tu pisalam, ze w Smyku
na koniec zimy nabylam dla dzieciakow fajne buty (CoolClub, cale ze skory,
porzadne) za 34 i 39 zl.
Cenilam sobie kiedys Bartki, ale ich cena stala sie masakryczna. Za niewiele
wiecej mozna kupic np. posezonowe (outletowe) Ecco.
Iwona

30. Data: 2009-05-07 12:12:42

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:gtuiig$32u$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> kupic kolejne. Zadna oszczednosc, choc komus, kto nie dysponuje
> funduszami, trudno to sobie moze wyobrazic.

Nie zawsze, ja kupuję w CCC buty dla dzieci. Za buty
wiosenno-letnio-jesienne dla córki przeważnie płacę 20-40zł, rzadko więcej.
Wystarczają (przynajmniej) na jeden sezon. A na więcej i tak nie potrzebuje,
bo wyrasta. Dla syna w tej cenie nic się nie da kupić, ale jak ktoś ma kajak
zamiast nogi to i nie ma co wymagać od sklepów sprzedawania poniżej kosztów
;-)

Agnieszka

Zerówka dylemat
ułamki
zaczynaja sie dobierac do d4 coponiektrorym "menedzerom"
Ciekawe co z tego wyniknie? Reforma szkolnictwa.
odwiedziny sympatii, czyli gość w dom - Bóg wi po co ;-)