Re: buuuu mulinki w Krakowie podrożały

1. Data: 2004-03-13 09:33:43

Temat: Re: buuuu mulinki w Krakowie podrożały
Od: Ewa Dacko <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

dodo:

> ktoś pisał (chyba Pusia - ale nie jestem pewna )że 1,30euro.

W Niemczech najtaniej po 0,80 euro za Anchor i DMC, w tym sklepie:
http://www.sarahs-stickparadies.de/index2.html

Za taką samą cenę można znaleźć na ebay.de (można kupić dowolną
ilość motków i wybrać kolory). Jeśli kupuje się pakiet, np.
20 motków, to wychodzi taniej, ale wtedy najczęściej na wybór
kolorów nie ma się wpływu.

Niewesoło, no.

Pozdrawiam,

Evva, która właśnie dwa tygodnie temu zrobiła duże zakupy w mulinka.pl
co się okazało nader przewidującym posunięciem ;)