by nie wykopali świerków

1. Data: 2001-10-15 07:41:39

Temat: by nie wykopali świerków
Od: "michal" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

posadziłem na działce ładne świerki, jak można zwiększyć ich szanse na
przeżycie świąt bożego narodzenia w gruncie. Nie zależy mi na tym by moje
drzewka były ozdobą wigilijna w domach sąsiadów we wsi. Czy czymś można to
pomalować albo coś takiego?
michał

2. Data: 2001-10-15 14:23:22

Temat: Re: by nie wykopali świerków
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Oblej gnojem, pomaluj biala farba, zetnij czubek i przeczytaj
http://ogrody.agrosan.pl

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

3. Data: 2001-10-16 20:45:12

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Wlaczone pozytywne myslenie i nie ma tego zlego, co by na dobre nie wyszlo.
Wspominalem juz o tym kiedys na liscie, ze trzy, a moze juz cztery lata temu
zlodzieje scieli mi swierk przed Bozym Narodzeniem. Byli jednak na tyle
laskawi, ze pozostawili najnizsze galezie. Cztery z nich stwierdzily, ze jak
tak, to one teraz beda robic za cale drzewo i na wyscigi zaczely sie prostowac
ku gorze. W ten sposob mam cztery male swierki na jednym pniu. Poniewaz sa
niezbyt ksztaltne, mam nadzieje, ze juz nie zainteresuja drzewnych siepaczy.

Pozdrawiam
Andrzej

4. Data: 2001-10-17 12:35:39

Od: Maciej Szmit <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal wrote:

> [...]
> drzewka były ozdobą wigilijna w domach sąsiadów we wsi. Czy czymś można to

Z wlasnego doswiadczenia: zaminowac teren ew. spuscic kilka zlych
psow/tygrysow/dzikow albo zaczaic sie ze strzelba. Byc moze spryskac te
swierki jakmis paskudztwem silnie trujacym (tak, zeby cala okolica widziala
batalion wojsk chemicznych w maskach i plaszczach), ogrodzic drutem kolczastym
pod napieciem i porozwieszac tabliczki (nie ze teren prywatny, tylko, ze
pryskane i trujace).

--
Maciej Szmit
http://szmit.leto.com.pl

5. Data: 2001-10-17 13:23:43

Od: "fater" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Póki sie nie wprowadze wszystkie iglaki maluje na zime na różowo farba
emulsyjną.
I to calkiem solidnie.Te najbardziej pomalowane wypuscily troche pozniej ale
nadgonily.
Po dwoch sezonach po farbie nie ma sladu.

fater

6. Data: 2001-10-17 23:18:36

Od: "Edek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Maciej Szmit" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
kolczastym
> pod napieciem i porozwieszac tabliczki (nie ze teren prywatny, tylko, ze

Wtedy na 100% okoliczne malolaty dla sportu sie zleca
i zaczna po nocach wyrywac. A jak sie ktory zatruje/podrapie/prad go kopnie,
to w dodatku przyjdzie jego rodzic z buzia i policja.

Nie warto sie wpedzac w takie koszty, bo sie nie zwroca :-)

Edek

śliwy
ałycza
ałycza