bycie z niepełnosprawny

21. Data: 2005-06-09 09:51:47

Temat: Re: bycie z niepełnosprawny
Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 9 Jun 2005 00:41:53 +0200, "Małgo?"
<m...@o...wytnij.pl> napisał(a):

>Ja to widze troche inaczej. Dlatego musze zadać to pytanie. Czym
>potwierdzasz opinie że kobieta On i facet sprawny, to częściej spotykany
>układ niż odwrotny kobieta sprawna facet ON?? Jakieś badnia, spisy
>ludności??
Wystarcza mi to, co widze wokół siebie, nawet ststystycznie. Facet ma
zawsze "mniejsze" wymagania do kobiety nie wymaga od niej aby miała
auto, zarabiała 1200 zł dziennie, była silna fizycznie... no może
niektórzy bardzo dużą uwagę zwracają na urodę, ale nie chce tu
uogólniać. A moje doświadczenia są takie, że im kobieta mniej sprawna
i jednocześnie bardziej rozpieszczana w okresie dzieciństwa przez
rodziców tzn. wyręczana z tego, czego nie powinna niejako trzymana
"pod kloszem" tym ma mniej pożniej pokory do zycia i więcej
wyimaginowanych "marzeń". zachcianek i kaprosów. Kiedyś wierzyłem
(teraz wiem, że była to naiwność), że niepełnosprawność uczy pokory,
doceniania w drugim czlowieku to, czego nie widać... No ale na
szczęście przejrzałem na oczy.
Jarek

22. Data: 2005-06-09 09:54:43

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 09 Jun 2005 06:38:15 +0200, "robercikus[nospam]"
<"robercikus[nospam]"@gazeta.pl> napisał(a):

>pamietaj, ze kobieta tak naprawde potrzebuje od mezczyzny
>ponad wszystko wsparcia psychicznego, a w pozostalych sprawach jest w
>zasadzie samowystarczalna... no... moze z malymi wyjatkami ;-)))
Dobre..., ale może tak bylo kiedyś, za tzw. komuny, kiedy nie bylo
takich dysproporcji w sensie materialnym, Teraz niestety wsparcie
psychiczne nie wystarcza, jak nie posmarujesz nie pojedziesz, a zbyt
wiele się uzewnętrznisz z uczuciami, to usłyszysz potem, że "jesteś
słaby psychicznie, bo za dużo się roztkliwiasz", więc nie warto.
Jarek

23. Data: 2005-06-09 15:44:11

Od: "Jacek1982" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Jacek.C

GG: 967453
Użytkownik "marcin" <loky@no_fucken_spam_plusnet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> z wielikiego "milosnego bum" ktore mamy na poczatku zwiazku pozostaje
> tylko
> przyjazn, przyzwyczajenie, lubienie sie i wspolne temety do rozmow. Jestem
> 5 lat w ustabilizowanym zwiazku (mieszkamy tyle razem), i chociaz owszem
> "bum" przemija, nadal jestem gotowy skakac w ogien, tego sie nie robi bez
> namyslu dla ludzi ktorych sie tylko lubi czy dla przyjaciol. Ludzie po
> kilkudziesiecioletnich zwiazkach potrafia umartwic sie na smierc po
> stracie
> partnera w kilka miesiecy, nie uwierze ze to z przyjazni i

--------------------------

Proza życia to kalekiej miłości kat :-)

24. Data: 2005-06-09 17:07:16

Od: "robercikus[nospam]" <"robercikus[nospam]"@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie badz czlowieku taki zdolowany ;-) ktos bardzo slusznie zauwazyl, ze
problem tkwi w glowie i nie zgadzam sie z toba absolutnie, kiedy mowisz, ze
'Dobre..., ale może tak bylo kiedyś, za tzw. komuny, kiedy nie bylo
takich dysproporcji w sensie materialnym,'
a coz to niby kobiety nie umieja zarabiac pieniedzy...? chlopie umieja i
to nie tylko je zarabiac, ale i sie nimi dzielic wtedy oczywiscie, kiedy
wzamian dostaja to, czego oczekuja... ;-) a one oczekuja - juz o tym
wspominalem - i uwierz mi ze tak wlasnie jest, psychicznego wsparcia.
jak nie wierzysz, to zapytaj... dzis, w dobie rownouprawnienia na
dalszy plan zszedl tradycyjny podzial rol spolecznych w rodzinie...
chyba ze ktos jest zatwardzialym konserwatysta... ;-))
pozdrawiam
robercikus

25. Data: 2005-06-09 17:11:15

Od: Monia <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

> Jakże to jest wielka NIEPRAWDA.
zgadzam się... Miłość to tylko część wiekszej układanki, zwanej związkiem.
Dobrze jeśli tej miłości jest dużo i tworzy ona część fundamentu.
Fundamentu, który zawiera szacunek, szczerość (aż do bólu), zaufanie,
tolerancję. Świadomość, że partner nie jest ideałem, tak jak i ja nim nie
jestem.

> Jakże ważna jest przyjaźń, jakże ważne jest, by się lubić, by mieć o
> czym ze sobą rozmawiać....
albo pomilczeć we dwoje...
> A miłości starcza na trochę... na rok? dwa? i co potem?
Miłości wystarczy na tyle, na ile my będziemy chcieli, by wystarczyła.
Miłość to niestety nie powój, który się pnie, rozrasta sam z siebie, ale
delikatna roślina, o którą trzeba dbać wspólnie każdego dnia, bo inaczej
uschnie...

26. Data: 2005-06-09 17:18:40

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-09 19:11,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , Monia
napisał(a):

> zgadzam się... Miłość to tylko część wiekszej układanki, zwanej związkiem.
> Dobrze jeśli tej miłości jest dużo i tworzy ona część fundamentu.

Dzień Dobry

Nic dodać nic ująć święta prawda :)
--
Piotr
Red Butler-czyli definicja mężczyzny ;-)- trochę drań ale za to jaki

27. Data: 2005-06-09 18:08:38

Od: "Małgoś" <m...@o...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> (teraz wiem, że była to naiwność), że niepełnosprawność uczy pokory,
> doceniania w drugim czlowieku to, czego nie widać... No ale na
A czy Ty masz tę pokorę. Jesli tak obrzucasz wszystkie kobiety błotkiem
, to ja moge powiedziec,że dla Ciebie, bo nie bede uogólniac, liczy sie
piekna, zgrabna blodynka z długi włosami. To co piszesz, jest
przepełnione zgorzknieniem. Jakiej Ty szukałeś kobiety, pewnie takiej
która mozna sie pochwalic przed innymi;) przecież tacy sa mężczyźni;)
paranoja hihi

--
Małgoś:)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

28. Data: 2005-06-09 18:09:20

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-09 20:10,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , jan
napisał(a):

[ciach]

> A kobiety to wogóle fajne som :)))

Dobry Wieczór

Tak z tym się mogę zgodzić ;-)
--
Piotr M:)
Gdy człowiek kocha życie wtedy nawet medycyna jest bezsilna :)

29. Data: 2005-06-09 18:10:04

Od: "jan" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.... O ile układ kobieta ON - facet sprawny jest
> częściej spotykany o tyle odwrotny już rzadko, gdyż facet jako głowa
> rodziny wg. większości kobiet MUSI być zdrowy, nie zawadzi
> ponadprzeciętny majątek no i oczywiście "przystojny"

hej ;)
nie zgadzam się, moim zdaniem kobiety częściej akceptują n-sprawnych facetów
niż odwrotnie bo są bardziej wrażliwe, dla nich ważniejsze jest wnętrze niż
fizis.
N-sprawna kobieta jest trudniej akceptowalna przez faceta, bo faceci są
wzrokowcami i ma dla nich większe znaczenie fizjonomia niż wnętrze. Deko
uogólniłem :)
A kobiety to wogóle fajne som :)))

pozdrawiam
jano

30. Data: 2005-06-09 18:11:32

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 09 Jun 2005 19:07:16 +0200, "robercikus[nospam]"
<"robercikus[nospam]"@gazeta.pl> napisał(a):

> dzis, w dobie rownouprawnienia na
>dalszy plan zszedl tradycyjny podzial rol spolecznych w rodzinie...
>chyba ze ktos jest zatwardzialym konserwatysta... ;-))
Ale po co się samemu starać jak można zrzucić ten obowiązek na kogoś
innego? A po drugie nie jestem zdołowany, paradoksalnie przez to co
zaobserwowałem i doświadczyłem. Jestem osobą zadowoloną z życia tym
bardziej, że wiem, że nie ma o co się bić i bycie samemu nie jest aż
takim minusem. A tzw milość i inne takie.... dobre to jest może w
filmach Moim zdaniem większość dzisiejszych ludzi nie jest zdolna
do tylu wyrzeczeń na rzecz drugiej osoby i do takich warunków jakie
były kiedys, kiedy nie było tylu wygód... po prostu teraz jest na to
jedno hasło "BYE"
Jarek

Polhandbike :)
jaka znizka?