Re: bycie z niepełnosprawny

From: Jarek <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: bycie z niepełnosprawny
Date: Thu, 09 Jun 2005 11:51:47 +0200

On Thu, 9 Jun 2005 00:41:53 +0200, "Małgo?"
<m...@o...wytnij.pl> napisał(a):

>Ja to widze troche inaczej. Dlatego musze zadać to pytanie. Czym
>potwierdzasz opinie że kobieta On i facet sprawny, to częściej spotykany
>układ niż odwrotny kobieta sprawna facet ON?? Jakieś badnia, spisy
>ludności??
Wystarcza mi to, co widze wokół siebie, nawet ststystycznie. Facet ma
zawsze "mniejsze" wymagania do kobiety nie wymaga od niej aby miała
auto, zarabiała 1200 zł dziennie, była silna fizycznie... no może
niektórzy bardzo dużą uwagę zwracają na urodę, ale nie chce tu
uogólniać. A moje doświadczenia są takie, że im kobieta mniej sprawna
i jednocześnie bardziej rozpieszczana w okresie dzieciństwa przez
rodziców tzn. wyręczana z tego, czego nie powinna niejako trzymana
"pod kloszem" tym ma mniej pożniej pokory do zycia i więcej
wyimaginowanych "marzeń". zachcianek i kaprosów. Kiedyś wierzyłem
(teraz wiem, że była to naiwność), że niepełnosprawność uczy pokory,
doceniania w drugim czlowieku to, czego nie widać... No ale na
szczęście przejrzałem na oczy.
Jarek

09.06 Jarek
09.06 Jacek1982
09.06 robercikus[nospam]
09.06 Monia
09.06 Piotr M:)
09.06 jan
09.06 jan
09.06 Małgoś
09.06 Piotr M:)
09.06 Małgoś
09.06 Jarek
09.06 Małgoś
09.06 Jarek
09.06 Piotr M:)
09.06 Piotr M:)
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla