bzdura!

1. Data: 2004-04-13 19:04:26

Temat: bzdura!
Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego artykulu wynika, ze hamburgery sa zdrowiusieńskie...
Tak samo jak keczup z "dodatkami" ;-)
Chyba powinnismy wszyscy zmienic diety...
http://kobieta.interia.pl/uroda/diety/news?inf=46221
0
Edytka [edymon]

2. Data: 2004-04-13 20:23:59

Temat: Re: bzdura!
Od: "Magrat" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego artykulu wynika, ze hamburgery sa zdrowiusieńskie...
> Tak samo jak keczup z "dodatkami" ;-)
> Chyba powinnismy wszyscy zmienic diety...
> [...]

Artykulik o tyle zabawny, że zestawia kuchnię hinduską (ktoś się raczył? -
bo ja nigdy nie miałam okazji) z hamburgerem.

Nic nie napisali o winie:
http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040413/n
auka/nauka_a_1.html
(artykuł dostępny bez opłat przez tydzień)

Magrat

3. Data: 2004-04-13 20:31:52

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magrat napisał:

> Artykulik o tyle zabawny, że zestawia kuchnię hinduską (ktoś się raczył? -
> bo ja nigdy nie miałam okazji) z hamburgerem.

Owszem, raczylam sie kuchnia hinduską (mamy w Krakowie 2 lub 3 hinduskie
przybytki), dobre jest miesko w takim jogurtowym sosie - marynacie.
Ogolnie smakiem bardzo mi odpowiada. W przeciwienstwie do hamburgera.
Edytka [edymon]

4. Data: 2004-04-13 22:45:45

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> napisał w wiadomości

> Owszem, raczylam sie kuchnia hinduską (mamy w Krakowie 2 lub 3 hinduskie
> przybytki), dobre jest miesko w takim jogurtowym sosie - marynacie.
> Ogolnie smakiem bardzo mi odpowiada. W przeciwienstwie do hamburgera.

Mają doskonałą jagnięcinę, wprost za nią przepadam...

Pozdrawiam,
Adam

petitki
Prosba o linki...