Re: bzykanko czy pacierz

Data: 2011-06-11 12:32:38
Temat: Re: bzykanko czy pacierz
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Sat, 11 Jun 2011 04:55:53 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> odpowiedzialem w miare dowcipnie ze "lepszy
> ksiadz pedofil",

To nie jest dowcipne.

> i jak sie okazalo uderzylem w stol - odezwaly sie
> nozyce".

Nie nożyce, tylko obiektywizm.

No nie całkiem. Wskazywanie akurat na księży jest objawem konkretnych
niepokojw wewnętrznych - głodnemu chleb na myśli.

> nie uczestnicze w
> tzw. zyciu religijnym kraju. Dzieci moje juz b.dorosle jedno 37wiosen
> drugie 27wiosen, nie chodzily na lekcje religii, zrezygnowaly same. Z
> przekonania jestem ateista. To co mi tam! Powiem tak ze jak chodzi o
> to kto z kim "spi" i jak to robi, nie interesuje mnie w ogole.
> Niewazne czy dotyczy to osob swieckich czy duchownych. Ale kiedy
> wykozystuje sie dzieci do swoich niecnych dzialan "milosnych", to jest
> mi wszystko jedno czy to dot. ksiedza czy swiatowej slawy dyrygenta -
> kop w d.. mu sie nalezy. (sic!)

Zapomniałeś o ich rodzicach. Tych, którzy nie widzą zagrożenia i tych,
którzy sami gwalcą swoje dzieci...

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei