c h r z e s t realny !

41. Data: 2007-08-17 21:10:29

Temat: Re: c h r z e s t realny !
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
news:f9vlta$7pg$13@inews.gazeta.pl...
> Dnia Wed, 15 Aug 2007 21:46:08 +0200, Sky napisze

> reinterpretacja treści... widzę że jednak wolisz ad personam ;)

jednak wolisz uciekać w oskarżenia...? ;)
tak się w duchu i prawdzie nie ochrzcisz
;P

42. Data: 2007-08-17 22:22:06

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Aug 2007 23:10:29 +0200, Sky napisze

> jednak wolisz uciekać w oskarżenia...? ;)
> tak się w duchu i prawdzie nie ochrzcisz ;P

hmm... jeśli to Twoja rzeczywista upierdliwość, to jestem bezradny,
pozostaje mi jedynie zakończyć wymianę uprzejmości

43. Data: 2007-08-17 22:47:28

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Fri, 17 Aug 2007 23:10:29 +0200, Sky napisze

> hmm... jeśli to Twoja rzeczywista upierdliwość, to jestem bezradny,
> pozostaje mi jedynie zakończyć wymianę uprzejmości

trudno - twój wybór ;)))
zapowiadało się dobrze
a widzę [subiektywnie of.c.]
że masz sporo do przepracowania
-serdecznie życzę Marku postępów...
[o ile nie odbierzesz tego za przytyk]
;)

44. Data: 2007-08-18 14:03:03

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Aug 2007 00:47:28 +0200, Sky napisze

> [...]
> a widzę [subiektywnie of.c.]
> że masz sporo do przepracowania
> -serdecznie życzę Marku postępów... [o ile nie odbierzesz tego za

obawiam się, że przypadek przerósł Twojego terapeu?ę, no chyba
że próbowałeś leczyć się sam, albo wpadłeś w łapy jakiegoś
sekciarza, rozumiem że czujesz potrzebę wchodzenia w rolę, ale
mnie się nie chce w tym asystować, poszukaj sobie innej ofiary

45. Data: 2007-08-18 19:31:55

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sie, 16:03, Marek Krużel <f...@g...pl> wrote:
> [...]
> sekciarza, rozumiem że czujesz potrzebę wchodzenia w rolę, ale
> mnie się nie chce w tym asystować, poszukaj sobie innej ofiary

Hehe ;) Dosc dlugo to trwalo, bys w koncu zorientowal sie z kim masz
do czynienia :)

Fragile

46. Data: 2007-08-23 19:04:20

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...
> [...]
> sekciarza, rozumiem że czujesz potrzebę wchodzenia w rolę, ale
> mnie się nie chce w tym asystować, poszukaj sobie innej ofiary

-więc jednak odebrałeś za przytk ;P

47. Data: 2007-08-23 20:33:11

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Aug 2007 21:04:20 +0200, Sky napisze

> -więc jednak odebrałeś za przytk ;P

masz ją w kf?

48. Data: 2007-08-23 21:53:44

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Thu, 23 Aug 2007 21:04:20 +0200, Sky napisze

> masz ją w kf?

kogo?
i dlaczego cię to interesuje? ;)

49. Data: 2007-08-23 22:23:34

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Aug 2007 23:53:44 +0200, Sky napisze

> kogo?
> i dlaczego cię to interesuje? ;)

byłem ciekaw czy sprawdzasz czy ja ją mam

50. Data: 2007-08-23 23:53:49

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sie, 00:23, Marek Krużel <f...@g...pl> wrote:
> Dnia Thu, 23 Aug 2007 23:53:44 +0200, Sky napisze

> byłem ciekaw czy sprawdzasz czy ja ją mam

Moj nick brzmi Fragile...

--
Fragile

Pozdrowienia dla wszystkich...