cała prawda o Dermice ;)

1. Data: 2002-10-15 07:51:25

Temat: cała prawda o Dermice ;)
Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z notatki w ostatnim "Wprost" o nowej serii Dermiki Mat-B:
"Przeciwdziała powstawaniu zaskórniaków" :))) A ponieważ na
punkcie kosmetyków matujących mam lekka obsesję, to zapytam, czy
ktoś może używał, jakie efekty i czy rzeczywiście cena taka, że
zaskórniaki nie powstają :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2002-10-15 08:40:08

Temat: Re: cała prawda o Dermice ;)
Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| punkcie kosmetyków matujących mam lekka obsesję, to zapytam, czy
| ktoś może używał, jakie efekty i czy rzeczywiście cena taka, że

No cena jak najbardziej :) Coś ok. 40zł o ile pamiętam. Ciekawa jestem czy
kosmetyki tej firmy są warte swojej ceny (nigdy nie używałam) Chyba jednak
za te pieniądze wolę Effaclar lub Lysanel. A co wy sądzicie?

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-10-15 08:54:21

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z notatki w ostatnim "Wprost" o nowej serii Dermiki Mat-B:
> "Przeciwdziała powstawaniu zaskórniaków" :)))
To uciekałabym od tego kremu jak najdalej!!! ;) Tyle przyjemności
odbierze... ;)))
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2002-10-15 11:09:42

Od: "Kasia Kulpa" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> punkcie kosmetyków matujących mam lekka obsesję, to zapytam, czy
> ktoś może używał, jakie efekty i czy rzeczywiście cena taka, że

glos sceptyka: nie wierze w zadne skuteczne kosmetyki matujace ani w
przeciwdzialanie powstawaniu czegokolwiek, oprocz nadwyzek w kieszeni.
wyjatkiem sa kosmetyki z BHA (np. Effaclar K, ktory faktycznie u mnie
zapobiega powstawaniu elementow niepozadanych na twarzy :)

-- kasica

1. Data: 2002-10-15 12:29:31

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Kasia Kulpa:
[...]
> [...]
> wyjatkiem sa kosmetyki z BHA (np. Effaclar K, ktory faktycznie u mnie
> zapobiega powstawaniu elementow niepozadanych na twarzy :)

Właśnie, on chyba faktycznie działa. :) Kupiłam sobie w ramach
poprawy samopoczucia w sobotę wieczorem i już widzę, że zaczyna
działać, tzn. wygładził trochę skórę i zwęził pory. Miła rzecz.
Czekam, aż zrobi mi się marmurowo gładkie lico ;>

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2002-10-15 12:35:52

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w
wiadomości news:slrnaqnv4l.ac.saddie@aravis.itpp.pl...
> Tako rzecze Kasia Kulpa:
> [...]
>
> Właśnie, on chyba faktycznie działa. :) [...]

Windows działa.

Hanka z gębą kostropatą a niereformowalną
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2002-10-15 12:45:47

Od: "Kasia Kulpa" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> napisał(a):
> Windows działa.
>
> Hanka z gębą kostropatą a niereformowalną

no to zalezy na co. np. na powazny tradzik to bardziej ekstramocne srodki sa
potrzebne. ja mam jeno tlusty pysk z okazjonalnymi grudkamy.

-- kasica

1. Data: 2002-10-15 12:50:49

Temat: Re: cała prawda o Dermice ;) oraz Hydraphase
Od: "Kasia Kulpa" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> napisał(a):
> [...]
> działać, tzn. wygładził trochę skórę i zwęził pory. Miła rzecz.
> Czekam, aż zrobi mi się marmurowo gładkie lico ;>

no to powodzenia. gladkie lica to cos, co tygrysy :)

a propos, jak jestes(my) w temacie LRP, to moze ktoras uzywala Hydraphase XL?
potrzebuje cos na dzien, z filtramy, na zime, wiec nie musi byc ekstra-
lekkie, wystarczy tylko lekkie :) pytanie zwlaszcza do tlustych ryjkow
kieruje.

-- kasica

1. Data: 2002-10-15 12:51:16

Temat: Re: cała prawda o Dermice... i effaclar ;)
Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> wrote in message
> Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w
> wiadomości news:slrnaqnv4l.ac.saddie@aravis.itpp.pl...
>
> Windows działa.
>
> Hanka z gębą kostropatą a niereformowalną

no wlasnie. nie dziala!:(
przez moment pysk gladki, ale tylko przez moment. pozniej wszystko ruszylo
ze zdwojona sila. dziadostwo... (oczywiscie przeszlam przez 'wysyp' na
poczatku)
czy to tak ma wysypywac raz na 2 tygodnie??? pol tubki tylko zuzylam a
zdazylam przejsc 3 etapy. wysyp, piekne lico, wysypx2 i powrot do stanu
wyjsciowego....

przerzucilam sie na lysanel... zobaczymy.... smierdzi fatalnie, zeby chociaz
skuteczne bylo...

L. - kostropata

1. Data: 2002-10-15 12:56:42

Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia Kulpa" <k...@N...gazeta.pl> wrote in message

> no to zalezy na co. np. na powazny tradzik to bardziej ekstramocne srodki
sa
> potrzebne. ja mam jeno tlusty pysk z okazjonalnymi grudkamy.

no ja wlasnie tradziku nie mam. li i jedynie mniej lub bardziej drobne
niespodzianki, raz na jakis czas i tendencje do zaskornikow na tlustym licu.

jedyne co na pewno mam to pancerna, odporna na wszystko skore, ktora
przestaje reagowac na najdoskonalsze nawet cudo juz po kilkunastu dniach.

L.

POMOCY!
jak dbac o twarz zima?
kremy AA