calkowicie [OT]

1. Data: 2003-06-24 14:37:02

Temat: Re: calkowicie [OT]
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 24 Jun 2003 16:40:07 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <g...@w...pl> i powiedziała:

> Mam pytanie dotyczace zakupow internetowych, a konkretnie pasazu na wp.pl.
> Otoz termin dostarczenia produktu wynosi 14 dni.Moje pytanie brzmi :czy
> termin dostarczenia kurierem - servisco jest krotszy niz przez poczte
> polska? Bardzo zalezy mi na odpowiedzi, bo nie wiem czy zamawiac, czy zdaze,
> przed wyjazdem lub po powrocie, odebrac. Odpowiedzi od wp.pl nie dostalam.

Wiesz, nie wiem, czy zakupy w ogóle dostaniesz :-/ Jakieś pół
roku temu kupiłam książki, do dziś ani książek, ani informacji...

Zuzanka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-06-24 14:40:07

Temat: calkowicie [OT]
Od: "Gos'a" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Dzieki za wszelkie info i przepraszam, ze az tak nie na temat.

1. Data: 2003-06-24 17:54:51

Od: "Tes" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak wrote:
> [...]
>
> Wiesz, nie wiem, czy zakupy w ogóle dostaniesz :-/ Jakieś pół
> roku temu kupiłam książki, do dziś ani książek, ani informacji...

Ja też nie polecam tego pasażu.
Zamówiłam dla dziecka zabawkę m-c przed św. bożego narodzenia
i obiecywali, że będzie jeszcze przed wigilią, a przysłali po świętach.
Nie odebrałam nawet tej przesyłki.
Zdecydowanie nie polecam.
tes

1. Data: 2003-06-25 12:49:33

Od: "Gos'a" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to problem z głowy.
Dziękuję za wszystkie sugestie i "wlasne doswiadczenia". Zdecydowanie NIE
kupuję.

Dzięki. Pozdrawiam.

calkowicie [OT]
Fryzjer w Krakowie