całoroczna ochrona

11. Data: 2013-02-27 18:39:38

Temat: Re: całoroczna ochrona
Od: skryba <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 lutego 2013 17:09:52 UTC+1 użytkownik Dirko napisał:

> PS Żeby nie było zbyt optymistyczne to rdza żółta wykańcza mi starą
>
> Konferencję.

W 2009 spotkałem jedną gruszę porażoną rdzą gruszy. W 2010 w co drugim ogrodzie już
były porażone. W 2011 sporadycznie rdzy nie było, natomiast w 2012 wszystkie
napotkane grusze na moim terenie porażone były rdzą. Score 250 EC zakupiony. Będę
pryskał w Kwietniu.

Pozdrawiam skutecznie.
skryba

12. Data: 2013-02-27 19:28:23

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]
> 2012 wszystkie napotkane grusze na moim terenie porażone były rdzą. Score
> 250 EC zakupiony. Będę pryskał w Kwietniu.

Hejka. A może każ wyciąć wszystkie jałowce sabina na działkach?
Pozdrawiam ekstyrpacyjnie Ja...cki
PS Jak opryskać ręcznym opryskiwaczem 30-letnią gruszę?

13. Data: 2013-02-27 21:12:44

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko pyta:

> PS Jak opryskać ręcznym opryskiwaczem 30-letnią gruszę?

To temat na osobną konferencję.

Jarek

--
Raz pustelnik, który mieszkał | Pewien docent zza granicy
Na leśnej polanie | Doradził mu w porę

14. Data: 2013-02-28 17:04:46

Od: "Lombroso" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> PS Jak opryskać ręcznym opryskiwaczem 30-letnią gruszę?

Dokładnie!

L.

15. Data: 2013-02-28 17:17:44

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lombroso" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dokładnie!

Hejka, Zapraszam na działkę żebyś mi mógł zaprezentować swój kunszt. ;-)
Pozdrawiam praktycznie Ja...cki

16. Data: 2013-02-28 19:30:42

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2013-02-25 21:50:57 +0100, Krycha_net <k...@p...onet.pl> said:

> Na tej stronie pod koniec są podane metody na szkodniki.
> A jakie znaleźć odmiany np. jabłoni, grusz, czy śliw odporne na szkodniki?

Dziś są, jutro już nie. Szkodniki ewoluują szybko w obecnym środowisku.
Zwłaszcza o obecności środków stosowanych przeciwko nim.

Od 2 sezonów mam straszny atak rdzy gruszy. Przez ostanie 15 lat moje
grusze były odporne. A ostatnio lipa :(

--
DJ

17. Data: 2013-02-28 19:33:37

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2013-02-27 20:28:23 +0100, "Dirko" <j...@w...pl> said:

> PS Jak opryskać ręcznym opryskiwaczem 30-letnią gruszę?

Dorobić sobie 8 metrową lancę z rurek alu. I potem nauczyć się tym
"żonglować" ;)))

--
DJ

18. Data: 2013-02-28 19:52:16

Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-27 20:28, Dirko pisze:
(...)

> Hejka. A może każ wyciąć wszystkie jałowce sabina na działkach?
> Pozdrawiam ekstyrpacyjnie Ja...cki
> PS Jak opryskać ręcznym opryskiwaczem 30-letnią gruszę?

Najpierw skrócić o połowę ;-).
Po co Ci takie wysokie drzewo?

Pozdrawiam Krycha.

19. Data: 2013-03-01 05:08:39

Od: skryba <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 lutego 2013 20:28:23 UTC+1 użytkownik Dirko napisał:

> PS Jak opryska� r�cznym opryskiwaczem 30-letni� grusz�?

Padumaj tak jak tutaj. Pewnie sposób znajdziesz:
http://www.youtube.com/watch?v=JHQqJDBjfSM&feature=r
elated

Pozdrawiam kontemplacyjnie
skryba

cięcie aktinidii
Szklarnia? od czego zacząc
marcowa podpucha
Jak przechowywać orzechy włoskie?
osobowość prawna szczypioru : cebulka czy tez źdźbło? :)