carbonara Monisi

1. Data: 2002-08-03 13:48:17

Temat: carbonara Monisi
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

oglaszam wszem i wobec ze bardzo tesknie za carbonara w wykonaniu Monisi i
Jasia!!!!

znaczy sie, za nimi tez tesknie

Mechcia
zaraz lece do sklepu po ser, jaja, smietane, boczek i makaron...

1. Data: 2002-08-03 18:45:41

Temat: Re: carbonara Monisi
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>oglaszam wszem i wobec ze bardzo tesknie za carbonara w wykonaniu Monisi i
>Jasia!!!!

no bo carbonara najlepsza na swiecie jest!!!!!!
carbonara dla wszystkich, codziennie i na kazdy posilek:))

>znaczy sie, za nimi tez tesknie

no to sie wzruszylismy (i ja, i Jas - ktory, szaaaa, szoruje plyte gazowa:))))

>Mechcia
Monisia

>zaraz lece do sklepu po ser, jaja, smietane, boczek i makaron...
Tylko dobry boczek kup, wedzony.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-08-03 18:52:28

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monisiatko" <M...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> carbonara dla wszystkich, codziennie i na kazdy posilek:))

> no to sie wzruszylismy (i ja, i Jas - ktory, szaaaa, szoruje plyte

jeny, nbie moge sie juz teraz ruszyc.
wlacze "gosfodr park" lykne winka i pewnie usne przy komputerze:)

Mechcia
dzielny JAS!!!!

1. Data: 2002-08-03 20:05:28

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>jeny, nbie moge sie juz teraz ruszyc.
>wlacze "gosfodr park" lykne winka i pewnie usne przy komputerze:)
To jak i ja. Dzis byli goscie i na obiadek bylo: skrzydelka z kurczaka, kasza
gryczana, cukinia duszona z pomidorami, salatka mieszana (brokuly, papryka
grillowana, pomidorka, salata, cebulka). a na deser tarta ze sliwkami - mniam,
jaka dobra. No i hiszpanskie brandy (dostalam za sprawdzenie umowy:)))))

>Mechcia
>dzielny JAS!!!!
w ogole wzielo nas na sprztanie - wyszorowalismy piekarnik (jak ja tego nie
znosze), wszystkie filtry, polki, okap, wanne i podlogi..... ufffffff
teraz siedze wysmarowana mascia, bo mnie ktorys srodek czyszczacy uczulil

1. Data: 2002-08-03 21:16:35

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znosze), wszystkie filtry, polki, okap, wanne i podlogi..... ufffffff
> teraz siedze wysmarowana mascia, bo mnie ktorys srodek czyszczacy uczulil

no tak, teraz to sie za sprzatanie wzielas...

Mechcia
;)))

1. Data: 2002-08-03 21:30:10

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Monisiatko" <M...@i...pl> napisał w wiadomości
>nie
>

>no tak, teraz to sie za sprzatanie wzielas...
>
>Mechcia
>;)))
no musialam po tych gosciach
:)))))

1. Data: 2002-08-06 13:08:36

Od: "T.W." <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monisiatko" <M...@i...pl> wrote in message

> no bo carbonara najlepsza na swiecie jest!!!!!!
> carbonara dla wszystkich, codziennie i na kazdy posilek:))

A moglabys podac przepis tak w calosci ?
Zapuscilem google
http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
e=UTF-8&threadm=02011013
193681%40polnews.pl&rnum=3&prev=/groups%3Fas_oq%3Dca
rbonara%2520carbonare%26
ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26as_ugroup%3Dpl.rec.kuchnia
%26as_uauthors%3Dmonisia
tko%26lr%3D%26hl%3Dpl
ale jakos nie moge namierzyc tak od poczatku do konca
Z gory dzieki
Tomek

1. Data: 2002-08-06 14:19:13

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>tko%26lr%3D%26hl%3Dpl
>ale jakos nie moge namierzyc tak od poczatku do konca

przepis moj jest banalny:)) smaczny i prosty. Wszyscy, ktorzy jedli, lubia te
paste. ale od razu ortodoksom kuchennym wyjasniam, ze to jest moja wariacja na
temat carbonary. I prosze na mnie nie krzyczec, ze Wloch nie zjadlby tego.

Potrzebne:
- boczek wedzony surowy - musi byc piekny, malo tluszczu, duuuuzo mieska i
mocno wedzony
- 2 jajka cale
- ser wedzony (ja daje rolade ustrzycka)
- makaron - najlepsze jest buccatini. ale moze byc tez zwykle spaghetti albo
i co innego:)))
- smietana kwasna (daje 12tke)
- pieprz
- galka muszkatolowa - w calosci (mielona sie nie umywa).

wode na makarona nastawic, jak sie zagotuje wrzucic kluchy i gotowac. Ale musi
byc al dente - rozgotowane niedobre.

boczek pokroic w kostke, obsmazyc w duzym rondlu.

przygotowac sos - wymieszac smietany 200 ml (na oko daje zawsze:)), jaja, ser
utarty, pieprz i galke. soli nie daje, bo boczek jest slony.

odcedzony makaron wrzucic (moze byc troszke jesscze mokry) do boczku i razem
smazyc. dobrze mieszac. jak juz sie ladnie wymieszac ZDJAC z ognia, wlac sos,
energicznie wymieszac i ...... jesc.
Pychotka.

jak mialam parmezan (ale wloski, a nie te podorby polskie), to robilam z
parmezanem - niebo w gebie.....
jednak ze wzgledu na ceny parmezanu w Polsce niestety na ogol jem z rolada
ustrzycka:))

smacznego

Monika

1. Data: 2002-08-07 07:20:41

Od: "T.W." <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wariacja na
> temat carbonary. I prosze na mnie nie krzyczec, ze Wloch nie zjadlby tego.

<ciach>

Za dobry uczynek :-))) krzyczec - niemozliwe.
Bardzo dziekuje, wyprobuje na pewno. Napisz jeszcze tylko prosze ile tej
galki dac bo choc z jednej strony poczatkujacy a z drugiej strony lubiacy
poeksperymentowac i podzialac "na oko" to w dziedzinie galki jestem
kompletnym laikiem ;-)
Pozdrawiam serdecznie
Tomek

1. Data: 2002-08-07 07:29:10

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik T.W. <w...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aiqhpj$3dn$...@s...man.poznan.pl...

> [...]
> galki dac bo choc z jednej strony poczatkujacy a z drugiej strony lubiacy
> poeksperymentowac i podzialac "na oko" to w dziedzinie galki jestem

z gałką ostrożnie, ma dość intensywny smak. Zetrzyj trochę albo daj ciut
sproszkowanej, wymieszaj, posmakuj, ewentualnie dodaj, czynność powtarzaj aż
do skutku. Z porzypawami tak bywa, że jak się od razu od serca sypnie, to
potem można tego żałować, ooooo

wkn :))

Re: przypalone gary...
omlet