cd co tu się dzieje?

111. Data: 2004-10-15 13:19:02

Temat: Re: cd co tu się dzieje?
Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "=sve@na=" <s...@h...com> napisal w wiadomosci

.

> Akurat. Sama sie prosila o lanie, to niech teraz z godnoscia je
> przyjmie. I z optymizmem.

I kto to pisze? Od kiedy to lanie jest rozwiazaniem problemu? Z dziecmi tez
tak sobie radzisz? Gratulacje!
A przyjmuje calkiem, calkiem i oddaje momentami bardzo celnie :)

Kaska

112. Data: 2004-10-15 13:23:11

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

gsk wrote:

> [...]
> ?eby jej opisaae czym s? nieudacznicy, ?eby porównaae, czy te? do nich nale?y.
> Pewnie tak. I my?l?, ?e próbujesz tutaj swoich si?, bo nigdzie wi?cej si?
> nie sprawdzasz, a tutaj w swoim mniemaniu jeste? bosk? - prawid?owo pisz?c?
> istot?. Wci?gneli?cie mnie troszk? w te g?upkowate dyskusje, a na to szkoda
> ?ycia. We 1/4 si? kobieto do robienia czegokolwiek, wy??cz komputer i zajmij
> si? sob?. Ja st?d spadam, bo szkoda mojego cennego czasu. ?egnaj wirtualna
> nieudacznico i ?ycz? Ci, ?eby to by?a naprawd? wirtualna rzeczywisto?ae.

Post tej osobki z psd:
U?ytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci

> [...]

Hi hi....

--
sveana

113. Data: 2004-10-15 13:24:50

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Kaszycha wrote:

> Uzytkownik "=sve@na=" <s...@h...com> napisal w wiadomosci

> .

> I kto to pisze? Od kiedy to lanie jest rozwiazaniem problemu? Z dziecmi tez
> tak sobie radzisz? Gratulacje!

Pogratuluj sobie braku poczucia humoru i braku zrozumienia przenosni.

> A przyjmuje calkiem, calkiem i oddaje momentami bardzo celnie :)

I slepej kurze czasem cos sie trafi (to do tych jajek).:-))))

--
sveana

114. Data: 2004-10-15 13:27:40

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> która właśnie przywiązuje dużą wagę do bardzo nieistotnych w życiu rzeczy
> (jak pisanie bezbłędnie na grupach dyskusyjnych- absurd jakiś).

Abstrahując od wszystkiego, nie kierując tej uwagi konkretnie do Ciebie,
Gosiu - ot, po prostu by wyrazić swój światopogląd w sprawie - dlaczego W
OGÓLE pisanie bezbłędne miałoby być absurdem? To po co się uczymy, po co są
słowniki? Uważam, że szacunek dla słowa pisanego stanowi w pewnym stopniu
wyznacznik kultury i ogłady w ogóle. Czy to grupa dyskusyjna, czy oferta dla
firmy, czy zapisek na kawałku papieru - trzeba dbać o nasz język i szanować
go, nie zaśmiecać, nie kaleczyć. To my przekażemy go dalej.

Margola, która w trakcie spotkania zaproponowała panu od marketingu, żeby
sprawdził, czy robienie egzekucji, jak się był łaskaw wyrazić, nie jest
przypadkiem w Polsce zakazane i karane jako niezgodne z prawem.

115. Data: 2004-10-15 13:29:10

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> [ciach reszta - choć całkiem śmieszne]
>

> Ciekawy monolog ;)

Strumień (pod)świadomości.... Freud byłby dumny.

Margola

116. Data: 2004-10-15 13:34:40

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaszycha" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Też to zauważyłam i poniekąd zgadzam się, że może wkurzać.Jednak myślę, że
> może trzeba pozwolić wyjść Jej z narożnika. Napędza się ta dyskusja w
> bardzo
> złym kierunku a Gosia na razie nie ma okazji ujawnić swojego sposobu
> myślenia.

W tym sęk, że jak dla mnie, ujawniła.

>Broni się z pazurami na wierzchu i brnie coraz bardziej..... .

Nieraz się tu bronimy, nieraz zapędzamy w narożnik, a jednak zazwyczaj jakoś
wychodzimy na prostą. Gosia zaprezentowała dziś tutaj coś znacznie
brzydszego niż wczoraj. Nikt nie zaatakował jej aż tak, by nie mogła z tego
kulturalnie, inteligentnie i z szacunkiem dla rozmówcy (nawet, a może
zwłaszcza w przypadku, gdyby ten szacunek wymagał od niej wysiłku
wzniesienia się ponad poziom rozmówcy. Wiem, mnie się czasem też nie chce,
ostatnio jakby częściej nawet) Na razie ograniczyła się do filozofii
ratlerka - im więcej naszczekam, tym bardziej będą się mnie bali, tym
większą okażę im przewagę.

> Podpisuje to pod twoim postem choć akurat Ciebie to nie dotyczy- ale
> sarkazm, ironia i cynizm nie podnoszą poziomu dyskusji :(

Nie podnoszą, ale wprowadzają element twórczego fermentu :) Pytanie, co ktoś
dalej z tym zaczynem uzyni. Nawet docinać można sobie na poziomie.

> Pozdrawiam serdecznie apelując o wyrozumiałość

IIIiiiiiiii tam. Raz w miesiącu jaki/aś RochDzpodobny/a musi nas rozruszać.

Margola

117. Data: 2004-10-15 13:35:53

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kaszycha" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
>
> No, właśnie przeleciała się pazurami po moim nicku, kojarząc go z idiotą a
> na tym punkcie jestem bardzo drażliwa ;)

Może nie miała innych punktów odniesienia w swych szerokich horyzontach, daj
dziewczynie spokój i oddrażliw się. Nie każdy wie, co to idiom. Zwłaszcza,
jeśli dawno udało mu się skończyć edukację.

Margola

118. Data: 2004-10-15 13:44:40

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> napisał w
wiadomości news:ckojs9$4t4$1@nemesis.news.tpi.pl...

> IIIiiiiiiii tam. Raz w miesiącu jaki/aś RochDzpodobny/a musi nas
rozruszać.

Właśnie, właśnie!
Gdzie jest Roch Dz. ??
gsk już przedstawiła swój pełen repertuar, zaczynam się źle bawić ;)

pozdr

Monika

119. Data: 2004-10-15 13:48:40

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> napisał w
wiadomości news:ckojos$i3r$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> dziewczynie spokój i oddrażliw się. Nie każdy wie, co to idiom. Zwłaszcza,
> jeśli dawno udało mu się skończyć edukację.

Z tą drażliwością żartowałam... Ale skoro już jestem z natury niemiła, a
ktoś mi daje pretekst do bycia niemiłą... Nie mogłam się opanować :D

pozdr

Monika

120. Data: 2004-10-15 14:00:54

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kaszycha wrote:
>

> Pogratuluj sobie braku poczucia humoru i braku zrozumienia przenosni.
Przyjmij do wiadomosci, ze nie kazdy ma tak rozwiniete poczucie humory jak
Ty. A tak na marginesie to ile trzeba miec uczelni skonczonych i jaki iloraz
inteligencji aby uczestniczyc w grupie. rodzina.? Ja sie kurcze chyba nie
lapie. Za glupia jestem i zupelnie serio przenosni o których piszesz nie
lapie...

> I slepej kurze czasem cos sie trafi (to do tych jajek).:-))))

Kurcze - zalapalam! Ufff :)

Kaska

Jak oduczyć męża?
Jak radziliście sobie z kryzysami w rodzinie ?
co tu się dzieje?!
Czy ktoś wie?
temat rodziny