cebule w Castoramie

1. Data: 2004-09-03 12:22:04

Temat: cebule w Castoramie
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłam na zakupach w Castoramie (W-wa Targówek). Mają tam spory wybór
cebul. Głównie tulipany, narcyzy, krokusy i hiacynty. Spodobał mi się
narcyz, który na zdjeciu wyglądał mniej więcej jak żółta piwonia. Ceny
chyba dość wysokie. Średnio od 1,5 do 2 zł za cebulkę.
Dobiła mnie cena książki pana Miki o ciędu drzew owocowych. W
"Działkowcu" kosztuje 5 zł, a w Castoramie 8zł.

Pozdrawiam
Bea

P.S. Oprócz cebul i nasion nie ma Castoramie żadnych roślin. Chyba
zrezygnowali z ich sprzedaży.

2. Data: 2004-09-03 13:29:46

Temat: Re: cebule w Castoramie
Od: "Freesia" <f...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobiła mnie cena książki pana Miki o ciędu drzew owocowych. W
> "Działkowcu" kosztuje 5 zł, a w Castoramie 8zł.

No... tak ale z tego co wiem "Działkowiec" prowadzi wysyłkową sprzedaż. To
biorąc pod uwagę koszta przesyłki, wyjdzie, że za tę książkę zapłacisz około
8 zł. Ale może się mylę :)))

Freesia
Jeżeli chcesz do mnie napisać, to usuń NOSPAMMMMMM z adresu.

3. Data: 2004-09-03 14:43:05

Od: s...@p...onet.pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

W Pabianicach w Nomi sprzedają teraz dalie i inne powysychane cebule za
normalną cenę. Troszeczkę mi szczena opadła jak zobaczyłem te cenę :) 5,99
:O

Pozdrawiam
Stach

4. Data: 2004-09-03 18:41:26

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Freesia wrote:

> No... tak ale z tego co wiem "Działkowiec" prowadzi wysyłkową sprzedaż. To
> biorąc pod uwagę koszta przesyłki, wyjdzie, że za tę książkę zapłacisz około
> 8 zł. Ale może się mylę :)))

Nie wiem jak to jest przy zakupie jednej książki. Ja prenumeruję
"Działkowca". Nic nie płacę za przesyłkę. Gdy zamawiam coś dodatkowo
przychodzi razem z prenumeratą bez dodatkowych opłat.
A Castorama chwaliła sie swego czasu, że jak klient znajdzie coś taniej
to zwracają podójnie pieniądze. Ciekawe czy dotyczyło to również
sprzedaży przez Internet.

Pozdrawiam
Bea

Ogórecznik i chmiel to to samo czy nie !?
Tillandsia cynaea
[OT] dalej od piekla :)
Eupatorium serotinum
sumak i kwiatki