cebulowy zapach

1. Data: 2003-11-19 21:49:10

Temat: cebulowy zapach
Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak pozbyć się cebulowego posmaku w ustach i na skórze palców? Pewne dania
wymagają użycia cebuli, ale jednak efekty "po" nie są interesujące. ;-)

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-19 22:23:16

Temat: Re: cebulowy zapach
Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

z ust to może kapsułki z pietrzuszką (lub sama pietruchszka) albo pastylki
chlorofilowe Fresh.

1. Data: 2003-11-19 23:00:45

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna wrote:
> z ust to może kapsułki z pietrzuszką (lub sama pietruchszka) albo
> pastylki chlorofilowe Fresh.

O, wielkie dzięki za pomoc.

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-20 08:26:12

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia <e...@p...com.pl> napisał(a):

> Jak pozbyć się cebulowego posmaku w ustach i na skórze palców? Pewne dania
> wymagają użycia cebuli, ale jednak efekty "po" nie są interesujące. ;-)

Do kuchennych zastosowań dobre są mydła Bielendy w piance (limonkowe,
winogronowe). Ale coś za coś - mnie wysuszają ręce.

JoP

1. Data: 2003-11-20 08:42:37

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Do kuchennych zastosowań dobre są mydła Bielendy w piance (limonkowe,
> winogronowe). Ale coś za coś - mnie wysuszają ręce.

Moje mnie nie wysuszylo, natomiast okazalo sie przerazliwie malo wydajne :(

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-11-20 12:04:13

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> skad wy bierzecie te Bielendy? ja z oferty tej firmy widzialam w sklepie
> wylacznie plyny do kapieli (swietne), a tu co i rusz czytam o kremach,
> plynach do demakijazu, tuszach, a teraz znow mydelkach. gdzie to wszystko
> sie kupuje?

No to teraz ja sie zdziwilam. Wokol widze tyle Bielendy, ze nie wiadomo, za
co sie brac :) Mydlo w piance dopadlam w Rossmannie. Zele pod prysznic,
plyny do higieny intymnej i jakies kremy tez tam byly. Kremy takie inne, z
powyginanymi opakowaniami (ale nie Fortel) widzialam w drogerii Natura.
Kolorowke mam kolo siebie :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-11-20 12:17:46

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Nov 2003 08:26:12 +0000 (UTC), Jolanta Pers <j...@N...gazeta.pl> wrote:
: Ligeia <e...@p...com.pl> napisał(a):
:
[...]

ludziska!

[...]

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-11-20 12:32:16

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Nov 2003 13:04:13 +0100, Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> <> wrote:
:
[...]

no to chyba mam odpowiedz - w rossmanie i naturze bywam raz na pol roku :)

kasica

1. Data: 2003-11-20 15:20:21

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@k...net> napisał(a):

> no to chyba mam odpowiedz - w rossmanie i naturze bywam raz na pol roku :)

Ale to też nie jest tak, że zawsze tam można kupić.

Ja bym powiedziala, że generalnie nie ma reguły - w miejscach oczekiwanych
często nie ma, a tu nagle wyskakują w jakichś dziwnych.

Ja jestem maniaczką odżywki do włosów (spraj dwufazowy z rumiankiem i
skrzypem). Dawniej używałam podobnego Schwarzkopfa (taki błękitny płyn z
zieloną pianką, tylko w zakładach fryzjerskich), genialna była, ale wycofali
i nie wprowadzili nic w zamian, ku mojej rozpaczy, ukojonej dopiero wykryciem
Bielendy, równie genialnej, a kilkukrotnie tańszej. Niestety, poluję na nią
jak świnia na trufle, jak gdzieś znajdę, to zgarniam, ile się da, a ostatnio
nie było jej nigdzie przez parę miesięcy, aż znalazłam przez czysty przypadek
zakurzoną buteleczkę w osiedlowym Lewiatanie.

JoP

1. Data: 2003-11-20 15:28:49

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z pietrzuszką (lub sama pietruchszka)
Ups! dwie pietruszki i w każdej literówka... :)

Skuteczne oczyszczanie twarzy [WROC]
CASTING KRAKÓW
blyszczyk teczowy blask Vipery ????
Jeszcze raz pytanie o Neutrogene