cechy osobowści wynikające z interpretacji rysunku:

1. Data: 2005-10-24 16:26:36

Temat: cechy osobowści wynikające z interpretacji rysunku:
Od: " Regeris" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam problem. pewna osoba ( psyholog ) powiedział mi, że na podstawie rysunku
stwierdza się cechy osobowości. trzeba namalować dom, drzewo, słońce, góry i
węża na jednym rysunku i coś tam symbolizuje radość, co innego życie
erotyczne, otwartość, konflikty z ojcem itd. czy to w ogóle jest możliwe,
zeby takie rzeczy wynikały z rysunku?? jesli tak, to gdzie mogę znaleść
takie teksty z dokładną interpretacją każdego szcegółu, a jeśli nie, to
prosze, powiedzcie mi, skąd ktos może wiedzieć takie rzeczy na tej
podstawie?? prosze o pomoc.
Regeris

2. Data: 2005-10-24 16:56:39

Od: Ext <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Regeris napisał(a):
> [...]
> takie teksty z dokładną interpretacją każdego szcegółu, a jeśli nie, to
> prosze, powiedzcie mi, skąd ktos może wiedzieć takie rzeczy na tej

Testy o których mówisz określa się jako testy projekcyjne. Nie odczytuje
się ich w prosty sposób, że dany szczegół oznacza daną cechę.
Interpretacja jest całościowa - cechy ryskunku interpretuje się w
zalezności od innych cech. Tzn że dany szczegół może znaczyć wiele
róznych rzeczy, w zależności od reszty rysunku. Interpretacja takkich
testó jest trudną umiejętnością, do której potrzebna jest pewna praktyka
i wiedza teoretyczna. Podręcznmiki do testów chronione są tajemnicą.

Natomiast możesz sobie poszukać ogólnych wiadomości o testach projekcyjnych.

3. Data: 2005-10-25 07:19:28

Od: "xhy" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Regeris" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> takie teksty z dokładną interpretacją każdego szcegółu, a jeśli nie, to
> prosze, powiedzcie mi, skąd ktos może wiedzieć takie rzeczy na tej

Kiedyś było znacznie prościej. Wystarczyło isc na rynek do cyganki.xc

4. Data: 2005-10-26 22:37:32

Od: "Chiastic Slide \(aphex\)" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam problem. pewna osoba ( psyholog ) powiedział mi, że na podstawie
> rysunku
^^^^^^^

no comment :-D

Sondaze wyborcze cz.VII
Tak z ciekawości ...
Witajcie w IV Rzeczpospolitej!
DT: bledy w trakcie kampanii prezydenckiej
[OT] No i wybory znów ...