testy projekcyjne

1. Data: 2005-10-24 19:54:35

Temat: testy projekcyjne
Od: "Regeris" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś mógłby podac mi odpowiednie linki lub pozycje książkowe do owych
testów? potrzebuję konkretne metody działania i interpretację wyników.
proszę o pomoc.
Regeris

2. Data: 2005-10-25 06:09:04

Temat: Re: testy projekcyjne
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.zdrowie.med.pl/psychologia/badania/plam.h
tml

Pozdrawiam
Vicky

3. Data: 2005-10-27 10:42:51

Od: "drewnokocur" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj
nie podam linków, ani pozycji ksiązkowych.
jest jeden sposób na obeznanie się skuteczne z testami projekcyjnymi w ogóle
a testem drzewa w szczególności. Ma trzy etapy::
1. przez 5 lat studiujesz psychologię (a tam ze szczególną pilnością
przedmiot pt. psychologia osobowości -zazwyczaj 1rok i metody badań
psychologicznych- zazwyczaj tez 1 rok)
2. zakupujesz sobie jako mgr psychologii w pracowni testów psychologicznych
test drzewa (wraz z podręcznikiem)
3. zaliczasz kurs u Elzbiety Dajek, ponoc największego specjalisty w Polsce
w temacie tego testu

skuteczniejszej metody nie ma
pozdr

http://www.gazeta.pl/usenet/

4. Data: 2005-10-28 14:36:27

Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

drewnokocur napisał(a):
> [...]
> test drzewa (wraz z podręcznikiem)
> 3. zaliczasz kurs u Elzbiety Dajek, ponoc największego specjalisty w Polsce

Drewnokocurze, co tak nerwowo? ? :)

cechy osobowści wynikające z interpretacji rysunku:
Sondaze wyborcze cz.VII
Tak z ciekawości ...
Witajcie w IV Rzeczpospolitej!
DT: bledy w trakcie kampanii prezydenckiej