cedr

11. Data: 2001-03-26 08:56:34

Temat: logo grupy
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

O czym się najczęściej i cyklicznie pisuje?
O kretach! Kret musi być na tym logo!
Krzysztof

12. Data: 2001-03-26 09:06:24

Temat: Re: logo grupy
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał:

> O tym samym pomyślałem w pierwszym odruchu, taki kret podłączony ogonkiem
> do "myszki" ale to już chyba byłby plagiat ;-(((
A gdyby tak zrobić:
trawnik jako tło, na nim trzy kretowiska, na każdym kretowisku
komputer i kret przy klawiaturze. Iglaczki mogą uzupełniać kompozycję.
Krzysztof

13. Data: 2001-03-26 09:08:53

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...agh.edu.pl...
> O czym się najczęściej i cyklicznie pisuje?
> O kretach! Kret musi być na tym logo!
O tym samym pomyślałem w pierwszym odruchu, taki kret podłączony ogonkiem
do "myszki" ale to już chyba byłby plagiat ;-(((
pozdr. Jerzy

14. Data: 2001-03-26 09:14:35

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk napisał(a):

> O czym się najczęściej i cyklicznie pisuje?
> O kretach! Kret musi być na tym logo!
> Krzysztof

Kret na trawniku przy ładnej bylince koło iglaczka majacego na szczycie
doniczkę z kamulcami robišcymi za skalniak z ktorego wyłazi wrzos obok
róży itd. itd. :-))))))))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

15. Data: 2001-03-26 09:30:36

Temat: Re: Było:Odp: cedr - jest - logo grupy
Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

Cos mi sie przyczepilo do ostatniego postu. Nie wiem skad i jak -
przepraszam
Tomek

16. Data: 2001-03-26 09:30:36

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2001-03-26 10:54:27

Temat: Re: cedr
Od: "Jardin" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Wyszogrodzki" <r...@a...net> napisał w wiadomości
> W jakim rejonie Polski rosnie to cudo?
> Robert

Witam.

Rośnie sobie w Wielkopolsce, ściślej w Poznaniu.
Zresztą nie tylko cedr tutaj rośnie - mam parę innych roślin zimozielonych,
które również rosna doskonale, a są (tak je opisuja) nieprzystosowane
do naszych warunków klimatycznych ......................

Pozdrawiam
Lidia

18. Data: 2001-03-26 13:37:00

Od: "Robert Wyszogrodzki" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jardin" <l...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> które również rosna doskonale, a są (tak je opisuja) nieprzystosowane
> do naszych warunków klimatycznych ......................

Mam działkę na wschód od Warszawy. Zimy są różne, więc nie wim czy to
drzewko wytrzyma wschodnie mrozy.
Robert

19. Data: 2001-03-26 13:59:22

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zimozielonych,
>
> Mam działkę na wschód od Warszawy. Zimy są różne, więc nie wim czy to
> drzewko wytrzyma wschodnie mrozy.
> Robert

Poczekaj jeszcze parę lat na nowy gatunek cedru, odporniejszy na mrozy.
Ponoć jeszcze do Poslki nie dotarł.

Pozdrawiam, Basia.

20. Data: 2001-03-27 11:39:26

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie masz tą działkę? Moja też jest na wschód, może mamy niedaleko?

--
Edyta Szajnóg

> Mam działkę na wschód od Warszawy. Zimy są różne, więc nie wim czy to
> drzewko wytrzyma wschodnie mrozy.
> Robert

trawnik
Spec od dziekiego wina