Re: cellulit

Data: 2000-08-29 21:05:36
Temat: Re: cellulit
Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak)

From: MORGANO <m...@p...onet.pl>

> To dlaczego dopusciłaś do tego by toja trzusteczka była tak zmanierowana.
> Zrezygnuj z węglowodanów a Twoja trzusteczka z wdzięczności będzie Ci
bardzo
> wdzięczna.

Słońce ty moje. Przeczytaj dokładnie pościk i dowiesz się, że nie spożywam
węglowodanów. Gardzę kluchami, pyzami ciastkami i tego typu cudami.
Trzusteczka natomiast została naruszona przez ciążę słoniową jak sam
stwierdził mój zaufany lekarzyk. Syn ważył 4600 a ciążę przenosiłam 2
tygodnie. W tak zwanym międzyczsie skubaniutki zdołał skutecznie skopać mi
trzustkę. Dosłownie skopać.
To w takim razie co mam spożywać? Madrości ty moje jedyne.
Pozdrawiam serdecznie
Monia

!!! Najlepszy ZEWNETRZNY modem w Polsce !!!
Modem ZyXEL Omni 56K za 272,95 zl http://www.promocja.kki.pl

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl