cellulitis

1. Data: 2003-02-23 20:45:01

Temat: cellulitis
Od: "ohlala" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam problem z tą przypadłością. choć nie jestem otyła pojawił się już nawet
na ramionach! co robić? czy możecie polecić coś, czego używałyście i co dało
pożądany efekt? w tej chwili smaruję się jakimś specyfikiem erisu, używałam
już vichy, rocc'a, clarinsa i innych drogich preparatów, które nic nie dały.
2 razy w tygodniu chodzę na basen i do sauny parowej, niedługo będę miała
sesję 10 dniową masażu i chciałabym zastosować coś, co da widoczne efekty.

a to wszystko dlatego, że w czerwcu wychodzę za mąż i chcę wyglądać dobrze
na fotkach z miodowego miesiąca ;o)

a tak na serio boję się, że jeśli nie zadbam o to teraz (mam 24 lata) to za
kilkanaście lat może być kiepsko...

pozdrawiam cieplutko!

1. Data: 2003-02-23 21:54:25

Temat: Re: cellulitis
Od: "Lara " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ohlala <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> już vichy, rocc'a, clarinsa i innych drogich preparatów, które nic nie dały.

A dietę wzięłaś pod uwagę? Od tego powinnaś zacząć przede wszystkim.
Jeśli chodzi o kosmetyki - zamiast wydawać pieniądze na niestety najczęściej
bezskuteczne poszukiwanie odpowiedniego środka, radzę specjalistyczne zabiegi
u dobrej kosmetyczki. Słyszałam, że dobrym sposobem na pozbycie się cellulitu
jest drenaż limfatyczny. Choć kosztowne - podobno bardzo skuteczne.
Poza tym dziewczyny pisały niedawno o dobrych właściwościach codziennego
masażu "kolczastą", gumową szczotką w połączeniu z piciem czerwonej herbatki.
Tego akurat nie sprawdziłam, ale jeśli nie pomoże - z pewnością nie
zaszkodzi ;)

> 2 razy w tygodniu chodzę na basen i do sauny parowej, niedługo będę miała
> sesję 10 dniową masażu

Bardzo dobry pomysł :)) Nie rezygnuj ;)

pozdrawiam
Lara

1. Data: 2003-02-23 23:15:05

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego nie czytasz archiwum ?!

1. Data: 2003-02-24 00:58:12

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ohlala wrote:

> o robić? czy możecie polecić coś, czego używałyście i co dało
> pożądany efekt?

jedyna masc ktora dala jakiekolwiek efekty u mnie to byl norel. jednak trzeba
systematycznie i poczekac ze dwa
tygodnie na rezultaty.
pozdrawiam
vs

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2003-02-24 02:44:17

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

User vanilla_sky <v...@p...onet.pl> wrote:

: jedyna masc ktora dala jakiekolwiek efekty u mnie to byl norel. jednak
trzeba systematycznie i poczekac ze dwa
: tygodnie na rezultaty.

na rezultaty ubytku specyfiku z tubki ?! ;)))

Pzdr
Kaf
-----
"Live Is Brutal"

1. Data: 2003-02-24 10:58:31

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie nastawiaj się, że kosmetyki Ci pomogą.
Ja bym zastosowała jeszcze dietę i codziennie/co drugi dzień przez ok.
40minut (tłuszcz zaczyna być spalany dopiero po ok.30-minutowym wysiłku)
najlepiej rano przed sniadaniem ćwiczyła zaatakowane obszary.
Jeśli chodzi o dietę, to nie może być zbyt radyklana typu 800kcal. Wyklucz
produkty wysokoprzetworzone, gotowe, czipsy, fast-foody, wedzonki itp.
Ogranicz cukier i słodycze. Jeśli węglowodany to złożone i nieprzetworzone
typu kasza gryczana, makaron razowy, chleb razowy (ale nie taki barwiony
karmelem) lub pełnoziarnisty. Warzywa. Owoce tez, ale ostrożnie, mają sporo
cukru. Dużo wody, zielonej herbaty. Unikaj używek typu alkohol, papierosy,
ogranicz kawę. Tłuszcze tylko pochodzenia roślinnego.
Bierzesz pigułki antykoncepcyjne? Bardzo utrudniają walkę z celulitem.

1. Data: 2003-02-24 12:09:54

Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

justyp napisał(a):

> Bierzesz pigułki antykoncepcyjne? Bardzo utrudniają walkę z celulitem.

Moglabys wyjasnic dlaczego? Jak dotad nie zpotkalam sie z taka opinia.

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-02-24 12:52:23

Od: "ohlala" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bierzesz pigułki antykoncepcyjne? Bardzo utrudniają walkę z celulitem.

już nie biorę. od dwóch miesięcy. i rzeczywiście zauważyłam, że moja walka z
cellulitem w tej chwili zaczyna przynosić lepsze rezultaty niż kiedy brałam
pigułki antykoncepcyjne.

nie palę i nie pijam kawy. bardzo lubię zieloną herbatę. niestety lubię też
czekoladę (nie cukierki, nie ciastka, tylko właśnie gorzką czekoladę). a
chleb od jakiegoś czasu jadam tylko ciemny pełnoziarnisty.

a teraz uciekam już. pędzę na basen...

buziaki!

1. Data: 2003-02-24 18:55:11

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Feb 2003 21:45:01 +0100, "ohlala" <m...@o...pl>
wrote:

> [...]
>sesję 10 dniową masażu i chciałabym zastosować coś, co da widoczne efekty.

Efekty daje systematyczny masaz i to nie tylko kremami ale dobre
efekty daje masaz taka szczotka z drewnianymi lub gumowymi wypustkami,
ona doglebnie masuje zlogi tluszczu pod skora.

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-02-24 19:22:01

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ohlala <m...@o...pl> napisala:

[...]
zgadzam sie

: nie palę i nie pijam kawy. bardzo lubię zieloną herbatę. niestety lubię
też
: czekoladę (nie cukierki, nie ciastka, tylko właśnie gorzką czekoladę).
dlaczego niestety ?! po treningu wskazana czekolada... glukoza !

: a
: chleb od jakiegoś czasu jadam tylko ciemny pełnoziarnisty.
w ogole chleba nie powinno sie jadac...

: a teraz uciekam już. pędzę na basen...
i to mi sie podoba ;) ja uciekam na silke ;)

: buziaki!
ah ;)

pzdr
Kaf