cellulitis

1. Data: 2004-01-19 11:15:59

Temat: cellulitis
Od: "Monika" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam pytanko, czy zna ktoś dobre ćwiczenia na pozbycie się cellulitisu
na udach? Jeżeli możecie też polecić jakiś krem ( sprawdzony) byłoby fajnie.

Pozdrowienia
Monia

2. Data: 2004-01-19 11:58:18

Temat: Re: cellulitis
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika napisał:
> Witam. Mam pytanko, czy zna ktoś dobre ćwiczenia na pozbycie się cellulitisu
> na udach?
Wszelkie cwiczenia: jazda na rowerze, cwiczenia gimnastyczne sa mile
widziane, do tego masaze, intensywne najskuteczniejasza jest
endermologie( droga)

Jeżeli możecie też polecić jakiś krem ( sprawdzony) byłoby fajnie.

Z tym pytaniem predziej na pl.rec.uroda znajdziesz odpowiedz, ale IMHO
skuteczne sa kremy z Avonu oraz D-stock Vichy.
Na pewno watki na ten temat znajdziesz na p.r.u
Pozdraiwam Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

3. Data: 2004-01-20 10:07:30

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam. Mam pytanko, czy zna ktoś dobre ćwiczenia na pozbycie się
cellulitisu
> na udach? Jeżeli możecie też polecić jakiś krem ( sprawdzony) byłoby
fajnie.

Ogólnie to bardzo pomaga rower. A tej porze roku - rowerki :) No i
wszystkie ćwiczenia związane z "udamy" - byle regularnie (codziennie nawet
15 minut wystarczy, ale co-dzien-nie) - przysiady, wymachy, rowerki
wspomniane.
No i parę minut napinania i rozluźniania mięśni - w sumie po tym ćwiczeniu
bolą najbardziej - siedzisz na podłodze, nogi prosto i teraz napinasz nogi
od palców u stóp aż do pośladków i tak napięta dotykasz palcami u rąk palców
u nóg.
5 razy z palcami napiętymi w ich "normalnej" pozycji - wtedy rozciągają się
mięśnie z przodu nóg, 5 razy z palcami odgiętymi w swoją stronę - wtedy
rozciągają się mięśnie ud w okolicach pupy. I tak codziennie przez pierwszy
tydzień. Jak ktoś jest niewygimnastykowany, to lepiej zostać przez te 7 dni
przy tych 5 razach, bo można się nabawić niezłych zakwasów i zwykłe wejście
po schodach będzie pańszczyzną.
Kremu w tej chwili nie używam żadnego, ale nie najgorszy jest ten z Avonu -
nie pamiętam jak się nazywa, cena ok. 55 zł.

--
Kinga "Słowotok" Macyszyn

*Jeśli za pieniaczy uważasz osoby, które były uprzejme zwrócić
koleżance Kindze 'Słowotok' Macyszyn uwagę, że grupa dyskusyjna
to nie irc i dzięki temu Kinga 'Słowotok' Macyszyn zaczęła
się pienić, to tak, jestem zdecydowaną pieniaczką* [Aneta Reluga]

4. Data: 2004-01-21 13:11:04

Od: "Agusia" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm ja stosuje krem z Avonu i jest rewelacyjny:) powodzonka

5. Data: 2004-01-21 14:30:48

Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika jesli nie wiesz u kogo zamowic krem z avonu to moge Ci w tym pomoc

pozdrawiam
Marta

od czego zaczynać odchudzanie?
za dużo skóry...:-(