:UBLIN

1. Data: 2004-01-19 11:56:56

Temat: :UBLIN
Od: "ania331" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy może ktoś wie czy w Lublinie jest Klub Kwadransowych Grubasów?
Anna

2. Data: 2004-01-19 12:39:40

Temat: Re: :UBLIN
Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 19 Jan 2004 11:56:56 +0000 (UTC), na pl.misc.dieta, ania331
napisał(a):

> czy może ktoś wie czy w Lublinie jest Klub Kwadransowych Grubasów?

Z prasy wiem, że są dwa. Ale nie znam adresów. Zapytaj na
pl.regionalne.lublin :)

--
Eva Sheers

3. Data: 2004-01-20 14:39:25

Temat: Re: LUBLIN
Od: "ania331" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evunia <j...@s...net> napisał(a):

> Z prasy wiem, że są dwa. Ale nie znam adresów. Zapytaj na
> pl.regionalne.lublin :)

bardzo dziękuje za podpowiedź

4. Data: 2004-01-20 20:18:51

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 20 Jan 2004 14:39:25 +0000 (UTC), na pl.misc.dieta, ania331
napisał(a):

> bardzo dziękuje za podpowiedź

Aniu, dziś się dopatrzyłam, że te kluby to chyba nie kwadransowych
grubasów, ale raczej Kluby Puszystych Super Linii ! Ale myślę, że też
ciekawe, a kto wie, może i lepsze :) W lutowej Super Linii jest nawet
relacja z ich działalności. Kupujesz Super Linię ? Jeśli nie, to polecam,
warto :)

--
Eva Sheers

cellulitis