cellulitus

1. Data: 2003-03-13 16:52:03

Temat: cellulitus
Od: "aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko ostatnio troche przytyłam i wzięłam sie za odchudzanie ale
niestety został mi cellulitus na nogach jak moge sie go szybko pozbyc???

pozdrawiam
Aga

1. Data: 2003-03-13 17:19:03

Temat: Odp: cellulitus
Od: "Anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanko ostatnio troche przytyłam i wzięłam sie za odchudzanie ale
> niestety został mi cellulitus na nogach jak moge sie go szybko pozbyc???

O cellulitysie było już nieco wcześniej trochę pisane, zerknij na
wcześniejsze posty. Jak ja się odchudzałam to żeby pozbyć się cellulitysu
(trochę się go pozbyłam, ale nie całkim) codziennie ćwiczyłam po 20 min
(przez trzy miesiące)głównie na uda i pośladki no i dla przyzwoitości na
brzuch :)).Używałam kremu antycellulit i czasami robiłam sobie masaże zimną
wodą (są też specjalne rękawice do masażu) ale nie często bo to nieprzyjemne
dla mnie.Uważam że ćwiczenia + krem+ dieta to na pewno pomaga, a efekt
zależy też od stopnia zaawansowania cellulitu.
Pozdrowienia
Anpaho

1. Data: 2003-03-13 19:19:10

Temat: Re: cellulitus
Od: "JE" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie http://www.energy.sk/pl/info/0203/0203.htm znalazłem taki tekst:

Im mniej wody pijesz, tym więcej - paradoksalnie - pozostaje jej w
organizmie.
Taki jest mechanizm przemiany materii. Organizm zaalarmowany niskim poziomem
wody
zaczyna po prostu robić zapasy. W wyniku magazynowania wody w tkankach
powstają obrzęki,
które uciskają naczynia limfatyczne. W konsekwencji zaczyna szwankować cały
układ limfatyczny,
który nie radzi sobie z wydalaniem toksyn z organizmu. W efekcie pojawia się
cellulit.
Najprostszy sposób, by temu zapobiec, to picie przynajmniej 2 l wody
dziennie.

Stosowanie kosmetyków (jakie by nie były) nie rozwiąże przyczyny powstawania
cellulitu.

Pozdrawiam
Jan EJGERD
www.atw.ejgerd.prv.pl

1. Data: 2003-03-13 19:52:37

Od: "JE" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

... uzupełniając poprzednią moją odpowiedź:

Porządnie wykonany masaż (pobudzający obieg limfy) ma znacznie większy wpływ
na usunięcie cellulitu niż kosmetyki. Ponieważ limfa nie ma swojej pompy
(tak jak krew - serce)
konieczny jest ruch wymuszający obieg limfy. Masaże wymuszają właśnie ten
obieg limfy,
która oczyszcza (jednoczesnie zasilając) tkanki organizmu. Jestem
przekonany, że dobry masażysta
usunie cellulit posługując się wyłącznie oliwką do masażu.

Jan EJGERD
www.atw.ejgerd.prv.pl

1. Data: 2003-03-13 20:07:09

Od: "Veronka" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przekonany, że dobry masażysta
> usunie cellulit posługując się wyłącznie oliwką do masażu.

wow! jestem pod warazeniem:)
Veronka

1. Data: 2003-03-13 20:20:05

Od: "Iz@" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JE" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przekonany, że dobry masażysta
> usunie cellulit posługując się wyłącznie oliwką do masażu.

Potwierdzam. Za Pana namową korzystałam z usług p. Sylwii - masażystki z
Oceanu Urody.
Jestem teraz pod wrazeniem gładkości skóry. Co prawda celulit całkiem nie
zniknął,
ale jest optycznie dużo mniej widoczny. Mimo, ze impreza była dosć droga, to
wiem, ze
na pewno jeszcze tam wróce na jakies masazyki raz czy dwa razy w tygodniu.

pozdrawiam

iza

1. Data: 2003-03-13 21:20:31

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Mar 2003 17:52:03 +0100, "aga" <a...@p...onet.pl>
wrote:

>Mam pytanko ostatnio troche przytyłam i wzięłam sie za odchudzanie ale
>niestety został mi cellulitus na nogach jak moge sie go szybko pozbyc???

Do konca i szybko to raczje sie nie da. Powoli i systematycznie
powinno sie udac. Skutkuja masaze np drewniana szczotka i kremem
antcell, ruch typu plywanie, rower. I specjalistyczne masaze
odchudzajace tez sa dobre ale bolesne.

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-03-13 21:52:43

Od: "Iz@" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Catalina" <c...@p...net> napisał w wiadomości

> I specjalistyczne masaze odchudzajace tez sa dobre ale bolesne.

Catalinko!
Jeszcze nie tak dawno wypytywałam Ciebie o masaże odchudzające i anty-
celulitowe a juz zdązyłam odbyc serie takich zabiegów. Poprawa wyglądu
skóry widoczna. I sam masaż wcale nie był bolesny. Moze to zasługa kobiecych
rąk Pani Sylwi, która o mnie przez ten czas dbała ;)

pozdrawiam

iza

1. Data: 2003-03-13 21:56:45

Od: "JE" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cieszę się, że namiar jaki podałem (Ocean Urody) - był trafny

Wracając do głównego wątku...

Bardzo mało mówi się w mediach o roli limfy, o sposobach pobudzania jej
obiegu.
A przecież to ona decyduje o wyglądzie naszej skóry.
Najczęściej jest tak, że ktoś wcierając jakiś kosmetyk, nieświadomie
wykonuje
masaż pobudzając właśnie obieg limfy, a zasługi przypisuje temu kosmetykowi.
Różnica w wykonywaniu tego pobudzającego masażu powoduje różnice
w skutkach.
Stąd biorą się tak rozbieżne opinie o kosmetykach, które w gruncie rzeczy
odgrywają wtórną rolę w pielęgnacji ciała.
Lekarze zalecają ruch, spacer, z reguły wogóle nie informując o limfie i jej
znaczeniu.
A masaż limfy jednak zupełnie inaczej jest wykonywany niż klasyczne masaże
sportowe.
Ale to już inna historia...

Pozdrawiam i dzięki za miłe słowa.
Jan EJGERD
www.atw.ejgerd.prv.pl

1. Data: 2003-03-13 22:34:38

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Mar 2003 22:52:43 +0100, "Iz@" <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>skóry widoczna. I sam masaż wcale nie był bolesny. Moze to zasługa kobiecych
>rąk Pani Sylwi, która o mnie przez ten czas dbała ;)

Ciesze sie, ze Tobie ponmoglo - mi niestety nie,a wspomnienia byly
bardziej bolesne niz widoczne. za to szczotka drewniana jest dla mnie
OK ;-)

--
Catalina
icq # 54287160

silny antyperspirant
Polecam UNIBASIS
niebieskooka blondynka- a brazowe cienie
Jak pomalowac buzie?
Vipera-jeszcze raz