celulit -avon

1. Data: 2003-05-15 13:19:45

Temat: celulit -avon
Od: "madzia" <m...@p...homeip.net> szukaj wiadomości tego autora

czy któraś z was uzywała bądż uzywa tego nowego żleu na celulit firmy avon
prosiłabym o spostrzeżenia

1. Data: 2003-05-15 13:46:38

Temat: Re: celulit -avon
Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-05-2003 o godz. 15:19 madzia napisał(a):
> czy któraś z was uzywała bądż uzywa tego nowego żleu na
celulit firmy avon

Jesli chodzi o ten, ktory reklamuja, ze widac efekty po 28
dniach, to lipa. Zuzylam juz druga tube i nie widze zadnych
efektow... Stosuje go regularnie i chodze na aerobik 3 razy w
tygodniu.

Pozdrowienia
Kinga

-
Gigantyczny show Petera Gabriela, 30 maja w Poznaniu!
Kup bilet i przeżyj to sam!
< http://muzyka.wp.pl/imprezy.html?idn=656 >

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-05-15 14:02:34

Od: "madzia" <m...@p...homeip.net> szukaj wiadomości tego autora

tak wlasnie o ten mi chodzilo -zalamas mnie troszke bo wlasnie czekam za
paczka z tymze wlasnie kosmetykiem :((

-

1. Data: 2003-05-15 14:07:35

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madzia" <m...@p...homeip.net> napisał w wiadomości
> czy któraś z was uzywała bądż uzywa tego nowego żleu na celulit firmy avon
> prosiłabym o spostrzeżenia
Uzywam. Nie sadze, ze zmienia jakos drastycznie obwod bioder, ale u mnie
ladnie ujedrnil skore, a zmianycellulitowa sa o wiele mniejsze.

Pozdrawiam,
Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

1. Data: 2003-05-15 14:22:13

Temat: Re: Re: celulit -avon
Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-05-2003 o godz. 16:02 madzia napisał(a):
> tak wlasnie o ten mi chodzilo -zalamas mnie troszke bo wlasnie
czekam za
> paczka z tymze wlasnie kosmetykiem :((

Nie zalamuj sie :) Balsam ladnie pachnie i skora jest po nim
gladka, wiec powinnas byc zadowolona. Po prostu nie spodziewaj
sie cudu :)

Pozdrowienia
Kinga

-

1. Data: 2003-05-15 15:27:38

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madzia" <m...@p...homeip.net> napisał w wiadomości
> czy która? z was uzywała b?dż uzywa tego nowego żleu na celulit firmy avon
> prosiłabym o spostrzeżenia
>
> -------------
mnie niestety uczulił, nie mogę go stosować bo wyszła mi po 1 posmarowaniu
czerwona wysypka ktora sie utrzymywała 4 dni :(
ale Tobie może pomoże, tyle tylko że nie spodziewaj się cudów.
pzdr AniaW

1. Data: 2003-05-15 16:43:02

Od: "Mania" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady M" <l...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
mnie
| ladnie ujedrnil skore, a zmianycellulitowa sa o wiele mniejsze.

Podpisuje sie obiema łapkami
Nigdy nie miałam celulitu ale gdy zaczęłam chudnąc cholerstwo wylazło
i ten kremik pomógł wogole bardzo lubię cala serie :D

Mania
Wawa -Bemowo
gg 2095710

1. Data: 2003-05-15 17:19:11

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uzywam tego zelu od jakis dwoch tygodni. Na pewno wygladza ladnie skore,
czy likwiduje cellilit - trudno powiedziec. Chyba za krotko go uzywam zeby
cos zauwazyc. Ale jest sympatyczny, ladnie pachnie, skora gladsza i
jedrniejsza. Na tyle mi sie podoba ze zamowilam sobie drugi.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-05-16 06:26:19

Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-05-2003 o godz. 18:43 Mania napisał(a):
> [...]
wylazło
> i ten kremik pomógł wogole bardzo lubię cala serie :D

Nie wiem co Wy robicie, ze Wam pomogl. Na mnie nie dziala :(
Moze moj cellulit jest zbyt zaawansowany?

kinga

-

1. Data: 2003-05-16 06:45:07

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Błaszczak" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Nie wiem co Wy robicie, ze Wam pomogl. Na mnie nie dziala :(
Smarujemy sie? A tak na serio, nie wiem. Po prostu dziala. Moze dlatego ze
cudow sie nie spodziewalam. :)

> Moze moj cellulit jest zbyt zaawansowany?
Eee, nie sadze. Moj tez mi sie wydawal zaawansowany i naprawde sie
zmniejszyl. Nie zniknal, ale na pewno sie zmniejszyl. A moj facet ma niezly
ubaw jak mu pokazuje, ze teraz mam rozstepy. Powiedzial, ze gdyby nawet cos
takiego mial na biodrach to i tak by nigdy nie zauwazyl. I gadaj tu ze
slepym o kolorach... :)

Pozdrawiam,
Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

Jak po spotkaniu w Krakowie?
balsamy :)
hammerite
Pianka do włosów. Może Avon?