cena makijażu ślubnego

1. Data: 2003-11-24 15:49:30

Temat: cena makijażu ślubnego
Od: "Cena makijażu ślubnego" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakim wydatkiem będzie dla mnie wykonanie makijażu ślubnego profesjonalnymi
kosmetykami, razem z wcześniejszą próbą?
Chciałabym mieć rozeznanie zanim zacznę szukać dobrego miejsca :)

Pozdrawiam, Imoe

1. Data: 2003-11-24 16:01:22

Temat: Re: cena makijażu ślubnego
Od: "AgaS" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

czytałam na forum - panny młode:), że około 100 do 200 - w zalezności od
salonu - ale pewnie można i drożej i taniej;
najlepiej wejdź na: www.gimbla.pl - tam dowiesz się dużo więcej - to
skarbnica takich informacji:)

pozdrawiam
AgaS

1. Data: 2003-11-24 16:07:13

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakim wydatkiem będzie dla mnie wykonanie makijażu ślubnego
profesjonalnymi
> kosmetykami, razem z wcześniejszą próbą?
> Chciałabym mieć rozeznanie zanim zacznę szukać dobrego miejsca :)

witam
zalezy od miasta i wizażysty ktory ma to zrobic (jakie kosmetyki używa,czy
masz jakies problemy ze skórą ,itp).zajrzy do www.wizaz.pl do katalogu
wizażystów jest tam spory wybór w różnych miastach .
pzdr.
p.

1. Data: 2003-11-24 17:44:58

Od: "Imoe" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakim wydatkiem będzie dla mnie wykonanie makijażu ślubnego profesjonalnymi
> kosmetykami, razem z wcześniejszą próbą?
> Chciałabym mieć rozeznanie zanim zacznę szukać dobrego miejsca :)
>

> Pozdrawiam, Imoe

Wiekie dzięki za linki, oderwać się nie mogę, szkoda tylko, że te stronki tak
strasznie sie slimaczą:)

Imoe

1. Data: 2003-11-25 11:03:20

Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

moja kolezanka płaciła za próbny 40 zł, z tym że kobieta malowała ją w sumie
trzy razy w różny sposób i za każdy następny makijaz płaciła juz tylko 10 zł

1. Data: 2003-11-25 15:08:27

Od: "MM" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cena makijażu ślubnego" <i...@o...pl> napisał w
wiadomości news:0300.00000fd0.3fc22889@newsgate.onet.pl...
> Jakim wydatkiem będzie dla mnie wykonanie makijażu ślubnego
profesjonalnymi
> kosmetykami, razem z wcześniejszą próbą?

Ja w Radomiu zapłaciłam 60 zł. za makijaż ślubny. Wcześniej miałam tylko
jedna próbę i zapłaciłam tyle samo, a efekt byl fantastyczny, przeszedł moje
najśmielsze oczekiwania.

Zniszczone wlosy.
Sally Hansen
świąteczna promocja - bielizna dla kobiet RABAT 10% dla grupowiczów
(Wro) likwidacja drogerii- wyprzedaz
Klinika a żylaki