cena piersi

1. Data: 2004-09-27 15:12:35

Temat: cena piersi
Od: "dzudzu" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakby napisał Władysław, znany kobiecy towarzysz kuchenny, koneser i
miłośnik tychże- "nie ma takiej ceny, jakiej bym nie dał za piersi".
Jednakże 16,80 zł/ za kilogram piersi kurzych rzuciło mnie wczoraj do
ucieczki. Opuszczając pośpiesznie sklep, domniemywałem zaćmę starczą, że
pomyliło mi się z 10,60. Kątem oka zauważyłem, że świnina nie poddajesię
europeizacji i trzyma fason, nieznacznie nadrabiając miną wobec tychże
bezwstydnie eksponowanych piersi.
Żegnajdzie de'volaye.
Przyjdzie żreć schabowego.
d.

1. Data: 2004-09-27 17:19:44

Temat: Re: cena piersi
Od: Izza <i...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzudzu wrote:

> [...]
> pomyliło mi się z 10,60. Kątem oka zauważyłem, że świnina nie poddajesię
> europeizacji i trzyma fason, nieznacznie nadrabiając miną wobec tychże
ja dzisiaj mialam ochote na stek... ale obeszlam sie smakiem, gdy zobaczylam
cene 59,90 za kg :P

Iza
--
Izza
i...@p...onet.pl

1. Data: 2004-09-27 17:22:46

Od: b...@m...pl (Barbara) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| pomyliło mi się z 10,60. Kątem oka zauważyłem, że świnina nie poddajesię
| europeizacji i trzyma fason, nieznacznie nadrabiając miną wobec tychże

dzudzu - stanowczo sciemniasz.. u mnie kurczaki po 4,80/kg - skad zatem
bralaby sie ta cena z kg piersi???
Barbara

1. Data: 2004-09-27 17:28:02

Od: Izza <i...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara wrote:

> [...]
np. w warszawie na ursynowie:( cena ok. 14-16/kg piersi.

Iza
--
Izza
i...@p...onet.pl

1. Data: 2004-09-27 17:39:09

Od: "Magdalena W." <b...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izza" <i...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> np. w warszawie na ursynowie:( cena ok. 14-16/kg piersi.
Urok Warszawy ... Na Pomorzu 13,50 z tendencja spadkowa. Sliczna
poledwica wolowa po 45,00 zlotych, rowniez cena spada po 1 zl
tygodniowo od jakiegos czasu ;-)

Pozdrawiam
Magdalena

1. Data: 2004-09-27 18:13:28

Od: "qbs" <q...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena W." <b...@1...pl> napisał w wiadomości

> Urok Warszawy ... Na Pomorzu 13,50 z tendencja spadkowa. Sliczna
> poledwica wolowa po 45,00 zlotych, rowniez cena spada po 1 zl
> [...]

cena spada a mięso to samo ;)

1. Data: 2004-09-27 20:27:42

Od: Izza <i...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena W. wrote:

> Urok Warszawy ... Na Pomorzu 13,50 z tendencja spadkowa. Sliczna
> poledwica wolowa po 45,00 zlotych, rowniez cena spada po 1 zl
> tygodniowo od jakiegos czasu ;-)
gdyby nie to, ze tu jest mezczyzna dla ktorego chce gotowac, nigdy bym nie
siedziala w wawie. chleb paskudny, wedliny nie nadaja sie do niczego i
wszystko jest strasznie drogie, a zarobki wbrew pozorom niewiele roznia sie
od tych poza wawa:(
ech. koniec marudzenia.
Iza
--
Izza
i...@p...onet.pl

1. Data: 2004-09-27 21:02:39

Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dzudzu" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jakby napisał Władysław, znany kobiecy towarzysz kuchenny, koneser i
> miłośnik tychże- "nie ma takiej ceny, jakiej bym nie dał za piersi".
> Jednakże 16,80 zł/ za kilogram piersi kurzych rzuciło mnie wczoraj

Hodowca dostaje 3,80 zl za kilogram zdanego kurczaka, kto reszte bierze ?
juras

1. Data: 2004-09-27 23:39:40

Temat: Re: [OT] cena piersi
Od: "Izabela Sowula" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hodowca dostaje 3,80 zl za kilogram zdanego kurczaka, kto reszte bierze ?
> juras
to musisz byc bardzo bogaty :-)

1. Data: 2004-09-28 00:05:18

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 27 septembre 2004 ŕ 23:02:39, juras a écrit :

> Użytkownik "dzudzu" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> Hodowca dostaje 3,80 zl za kilogram zdanego kurczaka, kto reszte bierze ?

No, kurczak przeciez, ktory sam do miasta pobiegl, wyrwal sobie piora
i zawinal sie elegancko w celofan.

Ewcia

--
Niesz