Rybki warszawa

1. Data: 2004-09-27 11:50:59

Temat: Rybki warszawa
Od: "przem" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Planowałem w weekend zrobis rybę maślaną ale niestety nigdzie nie mogłem jej
znaleźć. Czy możecie mi doradzić gdzie w Warszawie moge znaleźc taką rybę.
Poszukuje jeszcze tuńczyka czerwonego i sword fish'a

POzdrawiam
Przemek

1. Data: 2004-09-27 15:03:25

Temat: Re: Rybki warszawa
Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "przem" napisał:

> Planowałem w weekend zrobis rybę maślaną ale niestety nigdzie nie mogłem
> jej
> znaleźć. Czy możecie mi doradzić gdzie w Warszawie moge znaleźc taką rybę.

Jadłam u znajomych i mówili, że kupowali w MarcPol-u (gdzieś na Bemowe
chyba, ale może w innych też mają), a ja kiedyś widziałam w Makro.

--
Małgorzatka

1. Data: 2004-09-27 17:26:38

Od: Izza <i...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzatka+ wrote:

> Jadłam u znajomych i mówili, że kupowali w MarcPol-u (gdzieś na Bemowe
> chyba, ale może w innych też mają), a ja kiedyś widziałam w Makro.
>
> --
> Małgorzatka
kupujac w markiecie rybe 5 razy ja obejrzyj:( raz sie nacielam. mialam
ochote na karpia i skonczylo sie na schabie, bo karp "dzisiaj zabity" po
rozpakowaniu w domu okazal sie delikatnie mowiac nadgnily.

Pozdrawiam
Iza
--
Izza
i...@p...onet.pl

1. Data: 2004-09-28 08:38:12

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "przem" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> znaleźć. Czy możecie mi doradzić gdzie w Warszawie moge znaleźc taką rybę.
> Poszukuje jeszcze tuńczyka czerwonego i sword fish'a

Na Kabatach na bazarku na rogu Wąwozowej i Stryjeńskich
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2004-09-28 10:06:19

Od: Ulka <ug_ulka@usun_to_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Marcpolu(Wilanow), Gant-cie(Ursynow), Auchanie(Wola) - ostatnio spotykam.

1. Data: 2004-09-28 11:51:49

Od: "darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znaleźć. Czy możecie mi doradzić gdzie w Warszawie moge znaleźc taką rybę.
> Poszukuje jeszcze tuńczyka czerwonego i sword fish'a

W tę sobotę kupowałam rybę maślaną (świeżutką) w makro w Ząbkach. Co do
reszty nie wiem. Pozdr.

1. Data: 2004-09-28 12:19:48

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to jest ryba maślana???