ceny turnusów

1. Data: 2008-03-18 12:08:56

Temat: ceny turnusów
Od: Wiesław <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Rozglądaliście się może już za turnusami rehabilitacyjnymi? Jeśli tak
powiedcie gdzie w lato VII-VIII pojechać w miarę tanio. Ja widzę ceny w
granicach 1500 -1750 na osobę. Z opiekunem i przy dofinansowaniu ok 1250 to
ze 2k trzeba dopłacić.
Dla mnie trochę drogo.
pozdrawiam Wiesław

2. Data: 2008-03-18 13:31:25

Temat: Re: ceny turnusów
Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
granicach 1500 -1750 na osobę. Z opiekunem i przy >>dofinansowaniu ok 1250

Obawiam sie ze w wiekszosci osrodkow rehabilitacyjnych obowiazuja takie
ceny:/
W Wagrowcu place 1400 od osoby za 2 tyg, po 2 zabiegi dla chorego i opiekuna
minus dofinansowanie.
Kupa kasy :/

Ania

3. Data: 2008-03-19 10:43:09

Od: "Michał" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sporo razy już byłem na turnusie rehab. w Stróżach (okolice Nowego Sącza),
ale teraz coś tam zmienili, - skierowanie/dofinansowanie z ZUS-u - i muszę
zrezygnować.
Ale znalazłem stosunkowo tani pobyt w Iwoniczu Zdroju (ośrodek pn.
Wisła-Margot), cena letnia 1120zł (2 osoby), przy dofinansowaniu z PCPR-u,
wyjdzie niedużo.
Ale Ciebie chyba interesuje bardziej środkowo-północna część kraju. Ale
podaje to info dla porównania.
Pozdrawiam, Michał. (strona domowa: www.michals.z.pl )
.

Biale opony do wozka`