Ania Lipek

101. Data: 2000-08-29 21:40:02

Temat: Re: witam wszystkich czarna lista psp
Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robercikus <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:XfUq5.5851$I...@n...tpnet.pl...

> Potraktujmy to raczej jako rodzaj zartu:-)
>
> --

ha, rodzaj zartu .. czyli jak najpowazniej
:)))

jestem za

--
pozdrawia Valérie

102. Data: 2000-08-29 23:51:09

Od: "Ewa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lista "zacofanych":
> 1. Valerie
> 2. Robercikus
.>3. EWA .- przeciez wpisalam sie juz wczesniej jacobie...

103. Data: 2000-08-29 23:51:11

Temat: Re: Do Kamasutry master.
Od: "Ewa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
---------------- przepraszam, ale Tobie sie tez udzielilo ?
Ty tak zawsze czy wyjatkowo?
CZY TA CHOROBA JEST ZARAZLIWA?????? - mysle o uzywaniu tzw. rynsztokowych
wyrazen....

104. Data: 2000-08-30 07:38:16

Od: Sebastian Nowaczynski <s...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, że się wtršcę ale może tš czarnš listę ułożyć na podstawie
częstości występowania wulgaznych słów w postach.
Było by dość zabawnie, mogę coś takiego zrobić tyle tylko, że wkrótce
mogło by się okazać, że to zawody ;-))))))

105. Data: 2000-08-30 07:52:54

Temat: Ostatnie zdanie
Od: Sebastian Nowaczynski <s...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dajcie jej po prostu spokój.
Po tym co pisze nie może być facetem. Być może nie ma 15 lat i nie pisze prawdy

o sobie, ale tego nikt z nas nie może sprawdzić. Pisze zapewne na tš grupę bo
ma problemy i potrzebuje naszej przyjaźni. Nie będzie używać i nie używa
wulgarnych słów jak się jej nie drażni. Pamiętajmy, że każdy z nas jest
zwierzęciem
i będzie zawsze wszelkimi środkami bronił swojego istnienia.

Panowie jak chcecie sprawdzić czy naprawdę jest kobietš to proponuję
zaproście jš na spotkanie. Ja też chętnie na nie przyjadę.

Z drugie strony proszę serdecznie Anię o nie używanie bez potrzeby wulgaryzmów.

Będę szczęśliwy i mam nadzieję, że nikogo nie uraziłem.
Sebastian Nowaczyński

106. Data: 2000-08-30 08:45:53

Temat: Re: Ostatnie zdanie
Od: "Marek Lityński" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sebastian Nowaczynski <s...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> Po tym co pisze nie może być facetem.

R O T F L O L
Skad to mozesz wiedziec?!
Naiwnosc ludzka nie zna granic.

mkl

107. Data: 2000-08-30 09:27:15

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dajcie jej po prostu spokój.
> Po tym co pisze nie może być facetem. Być może nie ma 15 lat i nie pisze
prawdy o sobie, ale tego nikt z nas nie może sprawdzić. Pisze zapewne na tą
grupę bo
> ma problemy i potrzebuje naszej przyjaźni.

Bardzo Ci dziekuje za to co napisales :-))). Naprawde jestem Ci bardzo
wdzieczna. Pewno, ze mam problemy, czasem nawet i urojone, bo ja juz taka
niestety jestem, ale potrzebuje przyjazni, wrogow juz mam wystarczajaco
duzo.

> Z drugiej strony proszę serdecznie Anię o nie używanie bez potrzeby
wulgaryzmów.

Zalatwione. Bede uzywala tylko wtedy jak nie bede mogla sie powstrzymac, gdy
bede miala zly dzien i nie bede swiadoma tego co czynie.
Ania

108. Data: 2000-08-30 10:43:47

Od: s...@p...krakow.pl (SiNuS) szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby "Marek Lityński" możemy przeczytać:

>R O T F L O L
>Skad to mozesz wiedziec?!
>Naiwnosc ludzka nie zna granic.

W każdym bądź razie, Marek Lityński to kobieta
(mężatka; bezdzietna) w wieku około 56 lat. ;->

--
<< Piotr (SiNuS) Front >><< http://www.sinus.free.ecig.pl >>

To moje 0,03 euro w tej kwestii

109. Data: 2000-08-30 12:39:34

Od: "Marek Lityński" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SiNuS <s...@p...krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> W każdym bądź razie, Marek Lityński to kobieta
> (mężatka; bezdzietna) w wieku około 56 lat. ;->

plonk

mkl

110. Data: 2000-08-30 15:06:25

Temat: Re: cenzura?
Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> nie potrafie ...

Wielu nie potrafi i właśnie dlatego bezsensowne wątki rozrastają się do
monstrualnych rozmiarów. Warunkowanie sprawcze, moi mili. :-)

Pozdrawiam,
Diana

\\\
donkiszoteria
Swiatoobraz - Magazyn Nowej Inteligencji
Re: kundalini