cera

1. Data: 2004-10-24 08:04:00

Temat: cera
Od: Asia <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, nie wiem jakie herbatki ziołowe pomagają na cerę.
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

1. Data: 2004-10-24 09:37:31

Temat: Re: cera
Od: "gunia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam, nie wiem jakie herbatki ziołowe pomagają na cerę.
> pozdrawiam
> --
> Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/
To zależy co sie dzieje z Twoją cerą.Jeśli masz problemy z trądzikiem może to
być Herba Violae tricoloris czyli ziele fiołka trójbarwnego (zwanego też
bratkiem).Poza tym Ziele skrzypu polnego przy czym może działać nieco
moczopędnie. Można też pić gotowe mieszanki przeciwtrądzikowe dostępne w
aptece.
Pozdrowienia!

1. Data: 2004-10-24 15:59:04

Od: "EwaK" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zależy co sie dzieje z Twoją cerą.Jeśli masz problemy z trądzikiem może
> być Herba Violae tricoloris czyli ziele fiołka trójbarwnego (zwanego też
> bratkiem).

Moja lekarka powiedziała że bratek powoduje zaostrzenie trądziku więc nie
polecam a w szczególności do picia. Poleciła mi za to szałwie, moja cera
bardzo się poprawiła. Na wieczór robię sobie z niej parówkę (najlepiej kupić
sypaną). Bardzo polecam.

P.S. Cera mi się bardzo wygładziła:D

1. Data: 2004-10-24 16:06:31

Od: "Vika" <vika24(wytnij)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EwaK" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> polecam a w szczególności do picia. Poleciła mi za to szałwie, moja cera
> bardzo się poprawiła. Na wieczór robię sobie z niej parówkę (najlepiej

a jak "organizujesz" ta parowke?
masz jakas specjalna maszynke?
ile czasu to trwa?

pzdr.
Vika

1. Data: 2004-10-24 16:53:29

Od: "EwaK" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jak "organizujesz" ta parowke?
> masz jakas specjalna maszynke?
> ile czasu to trwa?

Nie to nie tak:) Wrzucasz do garnka z wodą 2 łyżki szałwii gotujesz, tylko
garnek ma być przykryty po zagotowaniu nakrywasz sie ręcznikiem i wdychasz
opary, aż przestanie parować, a potem nie myj twarzy tylko wytrzyj w
ręcznik. Robię tak codziennie na noc.

Powodzenia

1. Data: 2004-10-24 19:19:25

Od: "Vika" <vika24(wytnij)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> garnek ma być przykryty po zagotowaniu nakrywasz sie ręcznikiem i wdychasz
> opary, aż przestanie parować, a potem nie myj twarzy tylko wytrzyj w

dzieki
(oj , chyba mi zabraknie samozaparcia, no moze starczy na 2 razy w tygodniu)

pozdrawiam wytrwalych
Vika

1. Data: 2004-10-24 19:32:57

Od: "EwaK" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na koniec możesz jeszcze zrobić sobie okłady z tego wywaru na miejsca
zmienione.

1. Data: 2004-10-25 13:59:09

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

EwaK <p...@o...pl> napisał(a):
> [...]
> garnek ma być przykryty po zagotowaniu nakrywasz sie ręcznikiem i wdychasz
> opary, aż przestanie parować, a potem nie myj twarzy tylko wytrzyj w

nie parzy Cię to? ja bym musiała chyba z pół godziny tą "parówkę" studzić,
żebym mogła pod ręcznik bezpiecznie wejść.

1. Data: 2004-10-26 13:26:56

Od: "Justyna Bargielska" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EwaK":

> [...]
> garnek ma być przykryty po zagotowaniu nakrywasz sie ręcznikiem i wdychasz
> opary, aż przestanie parować, a potem nie myj twarzy tylko wytrzyj w

No, dobra, ale to nie trzeba jakimś tonikiem ściągnąć tych
otwartych porów? Tylko normalnie, buzię w ręcznik i lulu?
Jakieś to mi się przeciwskuteczne jawi, no;>.

J.

1. Data: 2004-10-26 15:35:53

Od: "EwaK" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, dobra, ale to nie trzeba jakimś tonikiem ściągnąć tych
> otwartych porów? Tylko normalnie, buzię w ręcznik i lulu?
> Jakieś to mi się przeciwskuteczne jawi, no;>.

Możesz wcześniej przetrzeć tonikiem aby dokładnie oczyścić twarz.Potem
wytrzyj, oczywiście w czysty ręcznik. Moim zdaniem różnice zobaczysz juz po
2-óch stosowaniach tego,a prawdziwy efekt po tygodniu.

prostowanie włosów
pasmanteria
Dobry Podkład
tropikalny balsam z masłem shea z Avon'u
Podkład w płynie