charakter pisma

1. Data: 2002-01-04 14:42:53

Temat: charakter pisma
Od: "Aedrin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

czy z charakteru pisma mozna odczytac jaki kto jest ?
jakie ma cechy ?
macie jakies informacje na ten temat ?

Pozdrawiam
Aedrin

1. Data: 2002-01-04 14:59:35

Temat: Re: charakter pisma
Od: "Oliwia" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy z charakteru pisma mozna odczytac jaki kto jest ?
> jakie ma cechy ?
> macie jakies informacje na ten temat ?

Tak generalnie sa dwie grafologiczne szkoly .... niemiecka i francuska .... ta
pierwsza w Polse
wlasciwie juz umarla .. za to do mnie przemawia bardziej francuska ...... w ktorej
ocenia sie nie
tylko charakter pisma ale takze uklad pisma na kartce odleglosc od krawedzi kartki,
marginesy rowne
badz nie ... itd.itd. itd.

Kursy grafologiczne organizuje Polskie Towarzystwo Grafologiczne /22/ 8391818

Szczególnie polecam Dariusza Tarczyńskiego.
Oliwia

1. Data: 2002-01-04 18:34:46

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oliwia" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Kursy grafologiczne organizuje Polskie Towarzystwo Grafologiczne /22/
8391818
> Szczególnie polecam Dariusza Tarczyńskiego.

Podaj mi Oliwio namiary na to PTG. Czy kształci ono również biegłych
sądowych w zakresie grafologii odnośnie diagnozowania fałszerstw bankowych,
testamentowych, stanu psychicznego sprawcy przestępstwa oraz cech
osobowości. Czy daje certyfikat i czy wiedza tam zdobyta jest rzetelna?
Dorrit

Ps. Na woj.Małopolskie biegłym grafologiem jest prof. Filipek z UJ /
polonistyka/ . Ale on nie kształci adeptów swojej wiedzy ani nie organizuje
kursów, rzekomo wskutek braku czasu. Czy spotkałaś się z nim na kursie w
którym uczestniczyłaś?

1. Data: 2002-01-04 20:53:31

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> macie jakies informacje na ten temat ?

Dosyc sympatyczna stronka:
http://www.grafologia.prv.pl/

W wiekszosci ogolniki ale trudno oczekiwac czegos
wiecej w internecie.

Ogolnie ciekawa rzecz jednak bez glebszej wiedzy
predzej doszukujemy sie pozornych korelacji niz
faktycznie potrafimy powiedziec cos sensownego
po kilku slowach zapisanych na kartce.

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-01-05 01:37:20

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oliwia" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> odleglosc od krawedzi kartki, marginesy rowne badz nie ... itd.itd. itd.

to znaczy ze jak pisze 2cm od lewej to jestem pedalem a jak 2.50 to juz nie?

1. Data: 2002-01-05 03:49:18

Od: "JurekA" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-01-06 18:43:26

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aedrin" news:3c35bf52@news.vogel.pl

[CIACH]

Ja wiem tylko jedno.
Ci co bazgrają jak kura pazurem tak, że mam kłopot rozszyfrować ich
hieroglify dla mnie są po prostu niechlujami.
Bardzo mnie to drażni, bo mam dużo do czynienia w pracy z pismem różnych
osób (paczki, dokumenty, faktury, itd.) i mnie krew zalewa jak nie wiem co
jest napisane na danym dokumencie, który mam przed oczami.
I niech mi ktoś nie mówi (zasłaniając się jakąś dysgrafią, itp.), że się nie
da nauczyć ładnie pisać, trzeba tylko przysiąść i popracować trochę nad
swoją pisownią.
Może warto kupić sobie taki specjalny zeszyt do nauki pisowni pisma
technicznego.
A wszystkim tych, którzy w przyszłości zamierzają zostać np. lekarzami w
czasie egzaminów wstępnych na studia powinno się robić test z kaligrafii aby
potem ludzie, którym takowy wypisze w przyszłości receptę na leki nie mieli
problemu z odczytaniem nazwy leku z niej - sam się spotkałem z tym, że pani
aptekarka nie mogła odszyfrować o jaki lek chodzi na recepcie :(((((( ).

--
TNIJ CYTATY !!!

1. Data: 2002-01-06 22:03:05

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja wiem tylko jedno.

Ej no - nie badz taki skromny - zaloze sie o Grolsha,
ze wiesz jeszcze cos :-)

> I niech mi ktoś nie mówi (zasłaniając się jakąś dysgrafią, itp.), że się nie
> da nauczyć ładnie pisać, trzeba tylko przysiąść i popracować trochę nad
> swoją pisownią.

Oczywiscie, ze sie da tylko po co?
Od podstawowki mnie gnebili za niestaranne i malo czytelne pismo ale
od kiedy dowiedzialem sie co to klawiatura problem zniknal niczym
za dotknieciem czarodziejskiej rozdzki :-)))

Tylko troche mi glupio chodzic z laptopem na zajecia wiec notatki
pisze recznie ale nie wiem czy wytrzymam do konca studiow ;-)

> Może warto kupić sobie taki specjalny zeszyt do nauki pisowni pisma
> technicznego.

Zycie jest zbyt krotkie, zeby marnowac ja na takie cos.
Nie mowiac o kosztach zeszytu :-)

> problemu z odczytaniem nazwy leku z niej - sam się spotkałem z tym, że pani
> aptekarka nie mogła odszyfrować o jaki lek chodzi na recepcie :(((((( ).

Jesli dobrze sie orientuje to aptekarze przechodza stosowne szkolenia
odszyfrowywania lekarskich zapiskow.

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-01-06 22:03:35

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JurekA" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> nie?

to nie byl chyba najlepszy z przykladow...:)

--
Caluski
m...@w...pl

### ### ### ### # # ### ###
# # # # # # ## # ## # # #
### # ## ## ## # # # # # # # # ###
# # # # # # # ## # # # # # #
### ### ### ### # ### # # ## ### ###

1. Data: 2002-01-06 22:23:04

Od: "Yans Yansen" <y...@p...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Litewka"
> Ci co bazgrają jak kura pazurem tak, że mam kłopot rozszyfrować ich
> hieroglify dla mnie są po prostu niechlujami.

Czy aby nie za bardzo szufladkujesz ?

> I niech mi ktoś nie mówi (zasłaniając się jakąś dysgrafią, itp.), że się
nie
> da nauczyć ładnie pisać, trzeba tylko przysiąść i popracować trochę nad
> swoją pisownią.

Pewnie, że się da... Jak się człowiek uprze, to i w d.... parasol rozłoży.
:-)
Sam przez pięć lat technikuma kaligrafowałem pismo techniczne i wydawało mi
się, że dobrze mi idzie. I co z tego ? Skończył się technikum, zaczęło się
życie i całe moje kaligraficzne pisanie wzięło w łeb, mimo, że starałem się
jak mogłem. Jednak nie wymawiam się jakąś tam dysgrafią. Po prostu piszę
tak, jak piszę, bo tak mi się już mięśnie rąk ukształtowały na widok
długopisu.

> A wszystkim tych, którzy w przyszłości zamierzają zostać np. lekarzami w
> czasie egzaminów wstępnych na studia powinno się robić test z kaligrafii

Ooo. Pod tą poprawką do projektu podpisuję się czym tylko mogę. Nawet pismem
technicznym. Mimo, że staram się być tolerancyjny względem wszystkiego co
widzę, jednak hieroglify na receptach zawsze mnie wkurzały, bo nigdy nie
wiedziałem, co mi lekarz przepisał dopóki tego w aptece nie wykupiłem. Ale
na szczęście unikam medyków jak ognia, więc i nie narzekam zbytnio na te
niedogodności.

Yans

ps. Andrzej, dobrze powycinałem cytaty ? Acha, i sprawdź mój nagłówek, bo
ostatnio mieszałem w Małtluku i nie wiem, czy poustawiałem tak jak ma być
wedle JEDYNEJ SŁUSZNEJ METODY ;-)

Bracia w różnym gatunku
"Brat w lepszym gatunku" cz. II
nerwica natrectw
Poszukiwany - sprawdzony psycholog w Warszawie
Po rozstaniu