chata z bali

1. Data: 2006-10-19 07:05:18

Temat: chata z bali
Od: "basia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i jest ! :)
Przyjechali górale, sciany juz stoją, od dziś robią więźbę.

Mam trochę problem. Czytam i czytam w internecie o impregnatach do drewna.
Prawie wszystkie, które znalazłam maja zastrzeżenie- nie mogą byc narazone
na działanie wód opadowych. Są to srodki ognio- grzybo i robako-ochronne.
A sciany sa tak sliczne - świerkowe bale, jasne, cudownie pachną. Musimy
koniecznie przed zimą zabezpieczyć ale z głową.

Może macie jakieś doświadczenia w tym względzie. Żeby chroniły jw, a jak
deszcz będzie zacinał, nie niszczył ścian.

Chata jest tutaj :
http://www.drewniane-domy.pl/index2.html

pozdrawiam
basia

2. Data: 2006-10-19 07:06:52

Temat: Re: chata z bali
Od: "basia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chata jest tutaj :
> http://www.drewniane-domy.pl/index2.html
aaa..nie przeszedł link

Klik na projekty..potem na "Ujsoły"

:)

3. Data: 2006-10-19 07:41:02

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Oct 2006, basia wrote:

> aaa..nie przeszedł link
>
> Klik na projekty..potem na "Ujsoły"
>
> :)

Nie wiem czym zaimpregnowac, ale chcialem Ci pogratulowac wyboru.
Masz moze jakies zdjecia z reala?

--
Dariusz Pakosz

4. Data: 2006-10-19 09:34:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"basia" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
>
> Może macie jakieś doświadczenia w tym względzie. Żeby chroniły jw, a jak
> deszcz będzie zacinał, nie niszczył ścian.

Xylamit żeglarski - ale będzie brunatne...

5. Data: 2006-10-19 09:41:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"basia" <m...@p...onet.pl> wrote in message

http://www.szkielet.com.pl/ochrona.php?show=impregna
ty

6. Data: 2006-10-19 09:45:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.lubon.com.pl/page.php/1/0/show/14

http://www.drewnochron.pl/

7. Data: 2006-10-19 12:23:39

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:
> No i jest ! :)
> Przyjechali górale, sciany juz stoją, od dziś robią więźbę.
>
> Może macie jakieś doświadczenia w tym względzie. Żeby chroniły jw, a jak
> deszcz będzie zacinał, nie niszczył ścian.

Zapytaj górali!

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2006-10-19 16:24:12

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:

> [...]
> na działanie wód opadowych. Są to srodki ognio- grzybo i robako-ochronne.
Odradzam ksylamit żeglarski. Używałem go do zabezpieczania łodzi i to części
mającej cały czas kontakt z wodą. Jest bardzo szkodliwy dla zdrowia.
Jak szkodliwy widać po osobie która go zalecała.
Ja zabezpieczałem więźbę dachowa preparatami różnych mieszanek soli, a potem
malowałem lakierem caponowym. Kiedyś był to jedyny bezpieczny dla zdrowia
zestaw.
Do zabezpieczania altany używam pokostu lnianego, odnawianego co kilka lat.
Altana ma ponad 35 lat.
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl

9. Data: 2006-10-19 17:12:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Udziadeksu?@wro.vectranet.pl> wrote in message

> [...]
> zestaw.
> Do zabezpieczania altany używam pokostu lnianego, odnawianego co kilka

He..he, akurat jest na odwrót - ja nigdy nie używałem Xylamitu - łódź mam z
duralu jaki stosowany jest w statkach kosmicznych.
Czy to po tym Xylamicie zostaje się dziedem_ex?

10. Data: 2006-10-19 17:56:40

Od: Ania <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Górnik z Sosnowca na dole chwali się kolegom:
- wiecie, a ja sobie wybuduje chałupe z takich dużych bali!
Koledzy spojrzeli po sobie i jeden z nich się pyta:
- a czym ta bala bydziesz plompoł?

ps. tak mi sie natychmiast skojarzylo

A.

hiacynt cebule
trawy
Psie szkodniki...
Mini ogród w akwarium - jakie roślinki, oświetlenie, warunki?
pigwowiec - ile za owoce?