chce miec dziecko cd :)

1. Data: 2002-12-18 17:22:47

Temat: chce miec dziecko cd :)
Od: "Edyta" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To bardziej skomplikowane :) On ma dziecko. Zdradzil mnie i wpadl. Ma
coreczke, roczna. Bardzo mnie to zranilo i mysle ze on godzi sie ze wzgledu
na mnie. Ze ja chce.

2. Data: 2002-12-19 22:31:40

Temat: Re: chce miec dziecko cd :)
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> To bardziej skomplikowane :) On ma dziecko. Zdradzil mnie i wpadl. Ma
> coreczke, roczna. Bardzo mnie to zranilo i mysle ze on godzi sie ze
wzgledu
> na mnie. Ze ja chce.

Rany goscia i Ty go chcesz??? :0
Malo to porzadnych facetow? no... moze i malo, ale sie trafiaja ;)))))

Sandra

3. Data: 2002-12-20 04:01:41

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rany goscia i Ty go chcesz??? :0
> Malo to porzadnych facetow? no... moze i malo, ale sie trafiaja ;)))))
>
> Sandra

ciekawe gdzie sie trafiaja?

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

4. Data: 2002-12-20 08:26:29

Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To bardziej skomplikowane :) On ma dziecko. Zdradzil mnie i wpadl. Ma
> coreczke, roczna. Bardzo mnie to zranilo i mysle ze on godzi sie ze

Ło matko! :) Ja sobie myślę, że to bardziej temat na pl.sci.psychologia
niż medycyna. Ta komplikacja o której wspominasz nie zmienia faktu, że
Ty chcesz mieć dziecko, prawda? To, że on się z jakiegoś_tam powodu (czy
też bez) zgadza, nie znaczy, że nie chce? Dobrze myślę?
Rozumiem strach przed decyzją, ale jeśli dobrze zrozumiałam Twoją
sytuację, to problem odrobinkę wydumany. Oczywiście nie wnikam w ogóle w
sytuację, a raczej kwestię zdrady itd, ponieważ (pomijając, że tu nie
miejsce na to) zakładam, że skoro nie zaznaczyłaś tego, że się
zastanawiasz czy chcesz mieć dziecko właśnie z TYM panem, to znaczy że
to nie jest przyczyną Twoich rozterek.
--
Pozdrowienia
Mel.

5. Data: 2002-12-20 08:27:30

Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> ciekawe gdzie sie trafiaja?

Waldim, nie odbieraj kobietom resztek nadziei ;D
--
Pozdrowienia
Mel.

6. Data: 2002-12-20 17:17:52

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Waldim, nie odbieraj kobietom resztek nadziei ;D

ROTFL ;)
No tak, ja sie madrze, bo na takiego trafilam ;)

Sandra

7. Data: 2002-12-20 17:33:06

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" napisała ...

> ROTFL ;)
> No tak, ja sie madrze, bo na takiego trafilam ;)

Nie chwal dnia przed zachodem słońca, a faceta przed śmiercią. ;-)))

Mała Mi
(co też trafiła, ale zawsze twierdzi, że lepiej nie zapeszać :-))

8. Data: 2002-12-20 18:48:56

Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie chwal dnia przed zachodem słońca, a faceta przed śmiercią. ;-)))
>
> Mała Mi
> (co też trafiła, ale zawsze twierdzi, że lepiej nie zapeszać :-))

No to witam w klubie, jest nas juz tyle...hmm...
to moze nie jest tak źle? ;) zróbmy listę heh...
a co z tym zachodem słońca? ;-))))))))) 8-)

--
Pozdrowienia
Mel.

9. Data: 2002-12-20 20:47:18

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 20 Dec 2002 19:48:56 +0100,"melaine"
<m...@w...poczta.onet.pl>,melaine <atvouh$n0q$1@news.gazeta.pl>
napisał/a:

> No to witam w klubie, jest nas juz tyle...hmm...
> to moze nie jest tak źle? ;) zróbmy listę heh...
> a co z tym zachodem słońca? ;-))))))))) 8-)

A ja właśnie niedawno(parę dni przed Świętem Zmarłych) byłam na
pogrzebie swojej siostry ciotecznej-lekarki (47 lat).
Umarła nagle..W szpitalu już nie zdążyli jej uratować.
Z pierwszym mężem(bardzo inteligentny i dobry chłopak,po studiach)kiedyś
się rozwiodła,bo zakochała się w przystojniejszym facecie- kierowcy z
"Ursusa",który odwoził ją często po pracy do domu.Oczywiście pobrali
się,potem ona urodziła dziecko.
Tak się złożyło,że w obecnych latach jej mąż nie miał pracy,a ona sama
zasuwała na trzech etatach( w tym także w pogotowiu).
Na pogrzebie jej pierwszy mąż bardzo płakał,drugi wcale (ale może już
się wypłakał i nie mógł).

Kaja

maly-duzy problemik
migrena