Re: chcę schudną

From: "Ewelina Kadyła" <s...@b...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: chcę schudną
Date: Tue, 14 May 2002 02:05:53 +0200

"Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> wrote in message
news:abou7r.3vvkaj9.1@roses.of.many.colours...

> A jest legalny? To czemu nie wystawiają faktur i przewożą to w
> małych paczkach przy większych zamówieniach?

Wszystkie skladniki wchodzace w sklad ECA sa w Polsce zarejestrowane i
legalne.
ECA nie jest srodkiem zarejestrowanym, bo nikt w Polsce nie przeprowadzal
nad nim badan (jeszcze). NIE jest to rownoznaczne z tym, ze ECA jest
ZAKAZANE, bo np. stwierdzono jego szkodliwosc. Jest nielegalne, bo srodkow
niezarejestrowanych nie mozna sprzedawac na terenie kraju, tak jak i innych
nowych lekow nie wpisanych do rejestru, choc juz np. powszechnie stosowanych
z sukcesem w innych krajach.
A moje osobiste doswiadczenia z ECA mowia to, ze przy odpowiednim dawkowaniu
przez osoby nie majace przeciwskazan (=ja), zyskuje sie wiele korzysci
zdrowotnych wynikajacych z pozbycia sie nadwagi. Bez skutkow ubocznych.

FAKTY prezentuja sie tak:
ECA jest przy odpowiednim stosowaniu skuteczne i nieszkodliwe.
ECA jest nielegalne, bo nie jest zarejestrowane, co nie oznacza, ze jest
zakazane, bo szkodzi.

A to, czy Netrition dziala zgodnie z prawem czy nie, nalezy pozostawic do
rozstrzygniecia prawnikom, bo podejrzewam, ze to dosc skomplikowana sprawa.
Na szczescie czlowiek zostal obdarzony wolna wola i moze swobodnie zgodnie
ze swoim sumieniem decydowac, czy kupuje/stosuje dany srodek, czy nie.
Gdybym miala wybierac miedzy stosowaniem nielegalnego preparatu i zyskaniem
zdrowia a niestosowaniem i meczeniem sie z nadwaga obciazajac organizm, to
wybralabym to pierwsze. Tak zrobilam i jestem zadowolona.

pozdrawiam
Ewelina