Re: chcę schudną

From: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: chcę schudną
Date: Mon, 13 May 2002 22:45:09 +0200
Sender: r...@f...onet.pl@pc213.szczecin.cvx.ppp.tpnet.pl

"Janek W" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> wrote in
news:abp5h5$33o$1@news.tpi.pl:

> Twój problem (jak zdążyłeś zapomnieć) polegał na oburzeniu z
> powodu polecania ECA do odchudzania. To Tobie się to nie podobało.
> Nagle nie masz problemu...

A o to Ci chodzi. No, zwróciłem Ci uwagę i sprawdzam, co to ta
efedryna i czy można ją brać w Polsce (czystą, nie Tussipect). Dla mnie
koniec problemu.

> Nie mam zamiaru.

To nie pisz, że nie mogę tolerować.

> Próbuję Ci uświadomić Twoją hipokryzję. Z jednej
> strony krytykujesz polecanie ECA sugerując, że jest to działalność
> przestępcza, a jak proszę abyś zachował się jak prawy obywatel to
> podwijasz ogon pod siebie.

Ależ sprawdzę, co trzeba, czemuż się boisz?

> Jeżeli nie jest powinieneś zawiadomić odpowiednie władze. Jeżeli
> jest zgodne to daj spokój.

Toteż sprawdzam, czy jest legalne i jak nie, to będę zawaidamiał.
W czym rzecz? Myślisz, że rzucam wszystko i lecę, bo gdzieśtam
handlują?

> Proszę bardzo. Twoje prawo. A ja będę robił dokładnie odwrotnie.
> :-)

Ostrzegam, że gdyby okazało się, że jest to środek nielegalny
podpadasz pod nakłanianie do użycia, co jest zagrożone karą... :-)

> Efedryna jest głównym składnikiem Tussipectu, który jest bez
> recepty. Mówię to już chyba piąty raz.....

Nie jest _głównym_ składnikiem. To raz. Dozwolony Tussipect nie
wyklucza nielegalnej efedryny (prawo bywa głupie - weź zobacz, jakie
przdmioty są zabronione (baseball), a jakie legalne (młotek)), to dwa.
Przyjąłem po pierwszym Twoim napisaniu (i drobnej konsultacji z
kumplem), że Tussipect zawiera efedrynę, więc nie musisz tego powtrzać,
to trzy.

--
/**** Here comes the war - ****\
***** put out the lights on the Age of Reason. *****