Re: chce sprobowac....

From: "Musta" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: chce sprobowac....
Date: Tue, 4 Mar 2003 11:35:10 +0100

> Przytocze rowniez wypowiedz Musty z watku wyzej:
> " jem i jadlem 2 posiłki i mam juz 16kg w plecy (8 miesiecy na MM)
> moj dzien budze sie rano o 8:00 i o 8:30 wychodze z domu zabieram
sniadanie
> do pracy jem je jak troche popracuje gdzies kolo 10-11
> potem jestem w pracy do 17-18 do domu wracam kolo 18:30 jem z zona obiado
> kolacje o 19:30 "
>
> Nie wiem jak wysoko kaloryczne sa te posilki i nie neguje ze czujesz sie
> dobrze Musta i ze chudniesz, bo wynik jest imponujacy - tylko ze to nie do
> [...]

moje posilki sa kaloryczne. Ile klorii maga miec 3 taleze fasolki po
bretonsku z bocznkiem i kiełbasą? nie wiem nigdy nie liczyłem kalorii.

ja wcale nie jestem zwolennikiem diety MM (szok?) uwazam ze odkryl on
mechanizm dzilania diety niskoglikemicznej ale troche jest tam zeczy
zbednych.

Przypominaja mi sie eksperymenty z warunkowania robione na gołebiach
Delikwent siedzial w kladce głodny, jak pociągnał za dzwignie spadalo
jedzonko. Ale zeby ptak sie nauczyl musial pierwszy raz pociagnac za
dzwignie spontanicznie. Wiele ptaków wykonywalo najpierw rozne haotyczne
ruchy az pociagnelo z dzwignie przypadkowo. Tylko co jezeli ptak okrecil sie
wczesniej do okola osi w lewo? Otoz zawsze juz zeby dostac jedzenie...
krecił sie w lewo i ciagnal za dzwignie. ;-)
Powiem wiecej nie dalo sie tych ptakow tego oduczyc. Nosi to nazwe
"czynnosci magicznych" - nikt nie wie czy to dziala ale przeciez nie
przestane bo zawsze dzialalo...

Wydaje mi sie ze z montim jest podobnie - ktos jadl 3 posilki dziennie i
schudl, to teraz wszyscy beda tak robic nikt nie sprawdzi czy aby dwa nie
wystarcza...

musta