chcecie schudnąć zajrzyjcie - 100 % satysfakcji

1. Data: 2004-12-20 15:52:10

Temat: chcecie schudnąć zajrzyjcie - 100 % satysfakcji
Od: "Piotr" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zajrzyjcie tutaj i sami kupcie aby dalej sprzedawać albo tylko dla siebie
!!!! alub zrzućcie sie z kims na to

POWIEM tak ze najtaniej mozna dostać to u mnie a później jkest taki koleś
też na allegro ale u niego jest za 140 zł . wiec 10 wychodzi za 1400 to nie
to co u mie pozrdo jak cos iszcie na gg 5740247 lub maila p...@o...pl

aha i poczytajcie na samym dole opinie innych ludzi którzy to brali !!!

2. Data: 2004-12-20 16:01:32

Temat: Re: chcecie schudnąć zajrzyjcie - 100 % satysfakcji
Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> zajrzyjcie tutaj i sami kupcie aby dalej sprzedawać albo tylko dla siebie
> !!!! alub zrzućcie sie z kims na to
>
> POWIEM tak ze najtaniej mozna dostać to u mnie

Ty chyba zartujesz?

3. Data: 2004-12-20 17:13:48

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr wrote:

> [...]
> to co u mie pozrdo jak cos iszcie na gg 5740247 lub maila p...@o...pl
>
> aha i poczytajcie na samym dole opinie innych ludzi którzy to brali !!!

http://www.allegro.pl/contact/contact3.php
Zasady na Allegro > Chcę zgłosić spam (poprzez e-mail) >

Bum, zawiadomienie o spamowaniu usenetu poszło do Allegro.pl

ICMPTZ?
Karola

4. Data: 2004-12-20 19:16:34

Od: "CHB-POL" <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Produkt zakazany do sprzedaży na Allegro.
Cena? Żadna rewelacja.
Ja kupuje w sklepie www.suple.us przy rejestracji prosze wpisać osobe
polecającą chbpol

Pozdrawiam
Bartek

5. Data: 2004-12-29 22:31:25

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

heh ale mądrale
z was poco zgłaszaliście na allegro nie kumam

Zyczenia
meridia 10 - 15 ?
Jak zrzucic 5 kg
Pomóż mi i zarób 100 zł...