chiński sos do ryżu

1. Data: 2009-08-10 15:00:28

Temat: chiński sos do ryżu
Od: Basia F <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie dla niektorych pewnie idiotyczne ale interesuje mnie sos
do ryzu jaki podaja chyba w kazdej chinskiej knajpie. Kolor
pomaranczowy smak chyba slodko kwasny albo slodko jakis tam. Co to
jest za sos albo jak mozna go zrobic ?
Z gory dziekuje za informacje.

Pozdrawiam
Barbara

2. Data: 2009-08-10 15:04:13

Temat: Re: chiński sos do ryżu
Od: Felinity <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2009 08:00:28 -0700, Basia F napisał(a):

> [...]
> smak chyba slodko kwasny albo slodko jakis tam. Co to jest za sos albo
> jak mozna go zrobic ? Z gory dziekuje za informacje.

http://tinyurl.com/llyrmy - tutaj znajdziesz wiele przepisów na ten sos.
Pozdrawiam,
fel

--
http://felinity.jogger.pl/

3. Data: 2009-08-10 20:32:24

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia F pisze:
> [...]
> do ryzu jaki podaja chyba w kazdej chinskiej knajpie. Kolor
> pomaranczowy smak chyba slodko kwasny albo slodko jakis tam. Co to

baha mam ten sam problem
zajebiście mi smakuje sos w chince w kraku na kadeckiej, w ogole kurczak
po wietnamsku jest zajebiaszczy
proponuje abyś dała hińskiemu kucharzowi powonhać piczę może zdradzi
przepis :D

4. Data: 2009-08-11 07:17:11

Od: Basia F <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sie, 17:04, Felinity <f...@j...pl> wrote:

> http://tinyurl.com/llyrmy- tutaj znajdziesz wiele przepisów na ten sos.
> Pozdrawiam,
> fel
>
> --http://felinity.jogger.pl/

Oki rozumiem pojecia sos slodko kwasny do jakiesgos miesa ale ten do
ryzu jest zupelnie inny.

5. Data: 2009-08-11 07:17:38

Od: Basia F <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sie, 22:32, iwanos <i...@6...pl> wrote:

> [...]
> po wietnamsku jest zajebiaszczy
> proponuje abyś dała hińskiemu kucharzowi powonhać piczę może zdradzi

A jak bedzie zainteresowany czyms innym niz Ty wyrazasz swoje
zainteresowanie ?

6. Data: 2009-08-11 18:42:33

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia F pisze:

> A jak bedzie zainteresowany czyms innym niz Ty wyrazasz swoje
> zainteresowanie ?

wtedy możesz zrobić mu laskę

7. Data: 2009-08-12 11:15:37

Od: Basia F <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Sie, 20:42, iwanos <i...@6...pl> wrote:

> wtedy możesz zrobić mu laskę- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

monotematyzm

8. Data: 2009-08-12 16:24:07

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia F pisze:

> monotematyzm

ile masz lat i skąd klikasz ?

9. Data: 2009-08-13 11:24:34

Od: Basia F <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sie, 18:24, iwanos <i...@6...pl> wrote:

> ile masz lat i skąd klikasz ?- Ukryj cytowany tekst -

Mi sie wydaje czy to grupa pl.rec.kuchnia ?
Bedziemy tu omawiac wszystkie sprawy mnie dotyczace ?

PS. 1. Duzo 2. Z daleka.

10. Data: 2009-08-13 18:39:02

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia F pisze:

> Mi sie wydaje czy to grupa pl.rec.kuchnia ?
> Bedziemy tu omawiac wszystkie sprawy mnie dotyczace ?
>
> PS. 1. Duzo 2. Z daleka.

bo mnie sie wydaje, że jesteś fajna dziewczyna i potrafisz upichcić coś
porządnego dla takiego fes chopa jak ja ...

gdzie w Poznaniu bulwy kopru?
oznaczenia jajek
kiszone ogorki - dlaczego robia sie miekke?
miód
Konkurs dla milosnikow zup