chleb

1. Data: 2001-11-05 18:41:42

Temat: chleb
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
jestem nowa na tej grupie i chcialabym spytac czy ktos z was nie jadl moze
chleba ze skwarkami albo z dzdzownicami?
Slyszalam ze mozna taki gdzies kupic, tylko gdzie?

pozdrawiam Iza

1. Data: 2001-11-05 19:40:05

Temat: Re: chleb
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestem nowa na tej grupie i chcialabym spytac czy ktos z was nie jadl moze
> chleba ze skwarkami albo z dzdzownicami?

takie kanapki (chleb+dzdzownice) robilam dla ryb, gdy wybieralam sie z
wedkami nad rzeka lub jezioro, ale dla siebie..... bleeee....
przepraszam...

Bozenka z Wilna :o)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
=================================
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-11-05 22:07:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>chleba ze skwarkami albo z dzdzownicami?
>Slyszalam ze mozna taki gdzies kupic, tylko gdzie?

ze skwarkami bardzo lubie, z dzdzownicami - nie wiem, jakos mnie
nikt nigdy nie czestowal ;P
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-05 22:13:16

Temat: Odp: chleb
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestem nowa na tej grupie i chcialabym spytac czy ktos z was nie jadl moze
> chleba ze skwarkami albo z dzdzownicami?
> Slyszalam ze mozna taki gdzies kupic, tylko gdzie?
>
> pozdrawiam Iza

Gdzieś ty słyszała otym chlebie z dżdżownicami? Mięsko lubię, ale
takie....., Zgadzam się z Bożeną. Pozdrawiam Ramzes.

1. Data: 2001-11-05 23:24:26

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Juz ide spac, ale wlasnie cos na gr. kulinarnej (holandia) widzialam o
chlebie z robakami. Ktos tez pytal. Jutro zobacze co to jest, ewentualnie
odpowiem

**********
m-gosia
**********

1. Data: 2001-11-06 16:52:00

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<m...@h...com> wrote in message news:9s773i$nie$1@news1.xs4all.nl...
> Juz ide spac, ale wlasnie cos na gr. kulinarnej (holandia) widzialam o
> chlebie z robakami. Ktos tez pytal. Jutro zobacze co to jest, ewentualnie
> [...]

Ha ha ha spiaca chyba bylam. Mowili tam o grzybie, ktory nazywa sie "chleb
wiewiorek" i w nim byly robaki, he he. Falszywy alarm.

*********
m-gosia
*********

marynata - za to jaka pyszna!!!