chleb MM

1. Data: 2003-01-24 09:14:53

Temat: chleb MM
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jem wlasnie chleb pod ktorym chyba sam MM moglby sie podpisac.
sklad
Maka zytnia razowa, zyto lamane, mleko,sol, naturalny zakwas - bez
konserwantow.

produkt piekarnii Opaczewska W-wa.

Jakby o nas mysleli

musta

2. Data: 2003-01-24 11:16:59

Temat: Re: chleb MM
Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sklad
> Maka zytnia razowa, zyto lamane, mleko,sol, naturalny zakwas - bez

Ja tez kupilam chleb bez cukru ( nawet dal upewnienia sie zadzwonilam do
piekarni i potwierdzili). Sklad chleba: maka zytnia razowa, sol i dopisek -
"Tradycyjne polskie pieczywo bez spulchniaczy i konserwantow na bazie
fermentacji kwasowej"
Chlebek jest z PIEKARNI ( to chyba nazwa tej piekarni) - Karol Zakroczymski,
Karol H.Zakroczymski. ul.Jezierskiego 3/5
Z boku etykiety narysowany jest chlebek foremkowy, zwykly chebek i bylka -
czarna kreska.
AAA i kupilam go w Sezamie. Mam nadzieje ze komus przyda sie ta informacja.
Pozdrawiam
Dagmara

3. Data: 2003-01-24 20:47:39

Od: "JAnuszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jem wlasnie chleb pod ktorym chyba sam MM moglby sie podpisac.
> sklad
> Maka zytnia razowa, zyto lamane, mleko,sol, naturalny zakwas - bez
> konserwantow.

Jesteś pewien tego mleka ??

Januszeq

4. Data: 2003-01-28 12:43:41