MM a wegeterianizm

1. Data: 2003-01-23 14:51:28

Temat: MM a wegeterianizm
Od: "Ada" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

no walsnie od 11 lat jestem wegetarianka i wszystko bylo dobrze przez 8 lat,
przez kolejne 3 przytylam 14 kg nie zmieniajac diety, wszystkie badania
lacznie z tarczycowym wyszly ok i nie wiem dlaczego doprawdy tak sie
stalo.... Niemniej coraz bardziej przekonuje mnie MM i moze daloby sie
polaczyc jakos te 2 diety w rozsadny sposob.......moze kto ma jakies
propozycje? pozdrawiam

2. Data: 2003-01-23 15:37:18

Temat: Re: MM a wegeterianizm
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> stalo.... Niemniej coraz bardziej przekonuje mnie MM i moze daloby sie
> polaczyc jakos te 2 diety w rozsadny sposob.......moze kto ma jakies
> propozycje? pozdrawiam

mam, sproboj nie jesc weglowodanow o wysokim Ig

nie mam pojecia o Vege (mam kly to jem mieso) ale zasada jest prosta niskie
Ig

Zostaw na poczatek
cukier
Mąke(wszystkie typy)
banany
ziemniaki
pieczywo(wszystkie typu)

zostaja stroczkowe i dyniowate oraz warzywa i nabial.

napisz czy przezylas ;-)
musta

3. Data: 2003-01-23 16:32:39

Od: "Ada" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm nie slodze i staram sie unikac cukru w innych produktach, nie uzywam w
ogole maki, banany jadam tak rzadko ze wogole zapomnialam jak smakuja,a ale
jem pieczywo razcej ciemne choc nie ukrywam ze biale pszenne tez :-)
ziemniaki jem- moze to mnie gubi:-)
ok postaram sie przezyc......warzywa i nabial, no duze wyzwanie:-) kiedy mam
napisac jak mi idzie?heheh

4. Data: 2003-01-23 20:56:28

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ada" <a...@r...megapolis.pl> napisał w wiadomości

> no walsnie od 11 lat jestem wegetarianka i >Niemniej coraz bardziej
przekonuje mnie MM i >moze daloby sie
> polaczyc jakos te 2 diety w rozsadny sposob.......moze kto ma jakies
> propozycje? pozdrawiam

W książce "Szczupła bez wyrzeczeń" Montignaca jest krótki rozdział
poświęcony wegetariankom. Podkreśla w nim znaczenie białka w tej diecie (1
gram na każdy kilogram masy ciała - dziennie) a reszta zaleceń jest taka
sama jak "dla wszystkich". Myślę, że dieta MM i wegetarianizm mają wiele
wspólnych "punktów" więc wystarczy wprowadzić chyba niewielkie zmiany do
Twojej diety, żeby uzyskać efekty :-)
Czy nie jesz tylko ryb i mięsa, czy jajek i skorupiaków też? Pytam z
ciekawości. Jakoś nigdy nie starczyło mi siły, żeby "rzucić" mięso :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Korzenie wychowania są gorzkie, ale owoce słodkie (Arystoteles)
http://www.misiczka.com

5. Data: 2003-01-24 09:28:20

Od: "Ada" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam:-)
jajka jem, wszytskiego co ma czulki, wasy i szczypce lub sie trzesie
unikam:-)... ale tak s0bie pomyslalam ze jak teraz bede jesc tylko nabial i
warzywa to potem z nowy przytyje jak zaczne jesc pieczywo czy cos to chyba
nie jest najlepszy pomysl:), a za mieskiem nie przepadam od dziecka (chyba
sie zakorzenilo przedzkole wczesnych lat 80tych)

6. Data: 2003-01-24 12:16:47

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> warzywa to potem z nowy przytyje jak zaczne jesc pieczywo czy cos to chyba

To nieprawda, ze na MM nie można jeść pieczywa. Owszem, można :-)
Poza tym, MM to nie dieta, tylko metoda jedzenia, podobnie jak
wegetarianizm :-) Przechodzi się na MM raz na zawsze ;-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka,
tym bardziej tam Prosiaczka nie było (A. Milne)

7. Data: 2003-01-24 21:02:02

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> no walsnie od 11 lat jestem wegetarianka i wszystko bylo dobrze przez 8 lat,
> przez kolejne 3 przytylam 14 kg nie zmieniajac diety, wszystkie badania
> lacznie z tarczycowym wyszly ok

Witam!
Nie mam co prawda propozycji diety, ale mam pomysl, co Ci moze dolegac. Ja
utylam dawno temu 15 kg w ciagu 9 miesiecy i zaden lekarz nawet nie zwrócil
wtedy na to uwagi. Dopiero po latach okazalo sie, ze mam utajona niedoczynnosc
tarczycy. Utajona, tzn. ze wyniki badania krwi (TCH i cos tam jeszcze) sa w
normie. A mimo to mialam 21 objawów niedoczynnosci. Dzis biore tabletki i jest
mniej wiecej ok. Do "produkcji" hormonu tarczycy konieczne jest (prócz jodu)
bialko, szczególnie niektóre jego rodzaje, tak ze jezeli przy pewnym rodzaju
odzywiania tego bialka jest za malo, tarczyca moze obnizyc produkcje.
Oczywiscie, jezeli jestes rozsadna wegetarianka, to zwracalas zawsze uwage na
proporcje zawartosci bialka w stosunku do innych skladników, ale nawet jezeli
nie masz zadnych innych objawów, nalezaloby to sprawdzic. Objawami sa np.
niewielkie pragnienie, albo napady sennosci czy nawet bóle reumatyczne.
Chetnie sluze szczególami, wtedy napisz na priva, bo NTG.
Pozdrowienia
polny konik

MM - dieta dla "bogaczy"?
MM i orzechy włoskie