mieso i rybki- smazyc??

1. Data: 2003-01-23 10:55:02

Temat: mieso i rybki- smazyc??
Od: "Beatka B" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialabym uzyskac informacje czy miesko( drob) i rybke trzeba w fazie I MM
koniecznie robic na parze lub gotowac, czy nie mozna tego usmazyc..np. na
oliwie z oliwek?

2. Data: 2003-01-23 13:27:05

Temat: Re: mieso i rybki- smazyc??
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raczej dusic,gotowac na parze i piec w piekarniku.Smazyc tylko wyjatkowo i w
malych ilosciach.Oliwa z oliwek jest dobrym tluszczem na surowo,choc jako
jedyny wlasnie nadaje sie do smazenia,jednakze w procesie smazenia wiazania
nienasycone robia sie nasycone.A tych nie chcemy.Pozdrawiam Hafsa

3. Data: 2003-01-23 14:33:46

Od: "Beatka B" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wiazania
> nienasycone robia sie nasycone.A tych nie chcemy.Pozdrawiam Hafsa

przeciez takie ryby z wody sa chyba niesmaczne, takie bezplciowe,i czym je
doprawiac???

4. Data: 2003-01-23 18:42:14

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
MM
> koniecznie robic na parze lub gotowac, czy nie mozna tego usmazyc..np. na

Hejeczka;-)))

Ja ostatnio wszystko grilluje, wcześniej mogłam sobie na ten luksus pozwolić
tylko w letnie dni, a od momentu gdy mam grill elektryczny to wpadłam w
maniactwo. Ryby z grilla są rewelacyjne, dobrze przyprawione to pychotka,
mięso można marynować i siup na grill. Bardzo polecam;-)

Co do smażenia, czasami zdarza mi się smażyć, ale raczej bez tłuszczu, albo
na niewielkiej ilości oliwy.

Pozdrawiam,

Kaliope

5. Data: 2003-01-24 12:54:16

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja ostatnio wszystko grilluje,

jaki masz gril i ile takie cos kosztuje. Nie dymi sie tluszczem?

musta

szpinak
Jaka dieta?
MM a oscypki